اخبار داغ

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان:

وجود یک تیم در لیگ‌های فوتبال کشور نیاز استان زنجان است/ قدر داشته‌هایمان را ندانستیم

وجود یک تیم در لیگ‌های فوتبال کشور نیاز استان زنجان است/ قدر داشته‌هایمان را ندانستیم
دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به رکود حضور تیمهای زنجانی در لیگ‌های برتر فوتبال کشور گفت: وجود یک تیم در لیگ‌های فوتبال کشور نیاز استان زنجان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه متاسفانه نتوانستیم در لیگ‌های کشور حضو مداوم داشته باشیم، اظهار کرد: برای اینکه فوتبال زنجان بتواند در لیگهای کشوری حضور داشته باشد باید اسپانسری پای کار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه ما در هیئت فوتبال توانایی تیم‌داری نداریم، ابراز کرد: ما مسئول برگزاری مسابقات هستیم و برای اینکه بتوانیم در سطح بزرگسالان ظاهر شویم نیاز به تیمی در سطح لیگ‌های کشوری هستیم و این امر نیاز به اسپانسر مالی دارد.

,

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه ما در سال 93 و 94 تیم دسته دو داشتیم، خاطرنشان کرد: شهرداری زنجان در آن سالها اسپانسر تیم بود و ما نتایج خوبی نیز کسب کرده بودیم و می‌توانستیم حضور در لیگ یک را نیز تجربه کنیم اما مسائل مالی تیم را دچار مشکل کرد.

,

وی افزود: در همان سال تیم بهمن شیراز به لیگ یک رفت و امتیازش را به مبلغ 4 میلیارد تومان خونه به خونه بابل واگذار کرد این در حالی است که ما بهمن شیراز را هم در مرحله رفت و هم در مرحله برگشت شکست داده بودیم.

,

سلطانی با بیان اینکه ما تلاش‌مان را برای نگه داشتن این تیم در استان انجام دادیم، گفت: علی رغم تلاش ما شورای شهر زنجان حمایت‌های لازم را نکرد و مجبور شدیم امتیاز تیم را به مبلغ 410 میلیون تومان واگذار کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه اکنون تنها در لیگ دسته سه تیم داریم، عنوان کرد: ما حتی در لیگ برتر فوتسال رده امید تیم داشتیم که به خاطر نبود اسپانسر امتیاز تیم به مبلغ 17 میلیون تومان به اصفهان واگذار شد.

,

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه در فوتسال آقایان تنها خالص سازان روی در لیگ دسته دو حضور دارد، اظهار کرد: هیئت فوتبال هرچقدر تلاش می‌کند موفق به جذب اسپانسر نمی‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه ما در بحث فنی مشکلی در استان نداریم، ابراز کرد: در صورت حمایت مالی ما ظرفیت این را داریم که با ترکیبی از بازیکنان بومی و بازیکنانی از سایر استانها در فوتبال کشور مسیر خوبی را طی کنیم.

,

سلطانی با اعلام اینکه هزینه حضور در لیگ دو اکنون 1.5 میلیارد تومان است، افزود: ما با توجه به اینکه فریدون اصفهانیان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است هر لحظه می‌توانیم برای خرید یک تیم اقدام کنیم به شرط اینکه در استان همتی برای حمایت باشد.

,

وی با بیان اینکه وجود یک تیم دسته یک و یا دسته دو نیاز استان زنجان است، اظهار کرد: هیچ بازیکن و مربی مجانی کار نمی‌کند و تا وقتی که همتی برای حمایت نباشد سخن گفتن در این زمینه فایده‌ای نخواهد داشت.

,

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان با تصریح اینکه قدر داشته‌هایمان را ندانستیم تصریح کرد: مطمئن باشید اگر یک تیم در لیگهای کشوری داشته باشیم فوتبال زنجان در هر سطحی از بازیکن گرفته تا مدیران پیشرفت خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه