اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر زنجان:

امکان انتخاب شهردار زنجان در جلسه علنی فردا وجود دارد/ امروز زمان و نحوه اعلام فرد نهایی مشخص می‌شود

امکان انتخاب شهردار زنجان در جلسه علنی فردا وجود دارد/ امروز زمان و نحوه اعلام فرد نهایی مشخص می‌شود
سخنگوی شورای شهر زنجان با اشاره به جلسه امروز شورای شهر زنجان گفت: امکان انتخاب شهردار زنجان در جلسه علنی فردا وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه امروز جلسه غیرعلنی شورای شهر زنجان را داریم، اظهار کرد: این جلسه پیرو جلسات قبلی مبنی بر گزینش و بررسی برنامه‌های گزینه‌های نهایی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه بعد از جلسه امروز رویکرد شورا در خصوص روز اعلام نتیجه مشخص خواهد شد، ابراز کرد: در جلسه امروز نحوه اعلام فرد نهایی مشخص می‌شود.

,

سخنگوی شورای شهر زنجان گفت: در جلسه امروز شورا مشخص خواهد شد که آیا فردا می‌توان شهردار زنجان را انتخاب کرد و یا اینکه همچنان باید بررسی‌ها ادامه یابد.

,

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار زنجان در جلسه علنی فردا بعید نیست، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما معرفی شهردار زنجان در کوتاه‌ترین زمان است.

,

خدایی با اشاره به اینکه جلسات متعددی را با سه گزینه نهایی برگزار کردیم، افزود: در معرفی شهردار زنجان اختلافی بین اعضا وجود ندارد اما هرچقدر به مراحل پایانی نزدیک می‌شویم رای گزینه‌‌ها در بین اعضای شورا متفاوت است.

,

وی بیان کرد: با همان اجماع و وفاقی که بین اعضای شورا تا این لحظه حاکم بوده بعد از این نیز این روند ادامه خواهد داشت و بررسی‌ها نیز به صورت کامل و توسط 9ر عضو انجام می‌َشود تا به یک نتیجه مطلوب منجر شود.

,

سخنگوی شورای شهر زنجان اظهار کرد: امیدواریم برآیند و خروجی جلسات شورا برای انتخاب شهردار به نفع مردم و شهر زنجان باشد.

,

وی با بیان اینکه هر سه گزینه فرصت برابری برای رسیدن به شهرداری زنجان دارند، گفت: اینکه این سه گزینه تا این مرحله بالا آمده‌اند نشان دهنده این است که فرصت‌های برابری در اختیار تمام گزینه‌ها قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه