اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی اردبیل:

مداخله بهنگام و تخصصی شرط اول پیشگیری است

مداخله بهنگام و تخصصی شرط اول پیشگیری است
مدیرکل بهزیستی اردبیل گفت: مداخله به هنگام و مسئولیت پذیری متخصصین در شرایط بحرانی فرد و اقدامات بعد از مداخله به افراد بویژه به خانواده های آسیب دیده از اقدامات ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از آذرسلام، بهزاد ستاری مدیر کل بهزیستی استان اردبیل در نشست روز جهانی پیشگیری از خودکشی با بیان اینکه خودکشی یکی از مهمترین اورژانس های روانپزشکی بوده ونشانه ای از بیماری روانی است گفت: در بحث خودکشی مباحثی چون پیشگیری از اقدام و مداخله پیش می آید بنابراین لازم است در این زمینه افرادی که با این پدیده مواجه هستند کاملا" تخصصی و علمی به مسلائل ورود پیدا کنند تا مهار آسیب ها تسریع یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

 

,

مدیر کل بهزیستی استان شایعترین دلایل مربوط به پدیده خودکشی را ناشی از اختلافات خانوادگی، مشکلات عاطفی، اقتصادی و جسمی روحی یاد کرد و گفت: بیشترین آمار در خصوص اقدام به خودکشی در مناطق شهری بویژه در مناطق حاشیه شهرها و سکونت گاه های غیر رسمی اتفاق می افتد.

,

 

,

ستاری در بخش دیگری از سخنان خود مداخله به هنگام و مسئولیت پذیری متخصصین در شرایط بحرانی فرد، کسب دانش، اطلاعات لازم هنگام رویارویی با پدیده اسیب و اقدامات بعد از مداخله به افراد بویژه به خانواده های آسیب دیده را از دیگر فعالیتهای کارآمد و اثر بخش یاد کرد.

,

 

,

وی معرفی خدمات و فعالیت های اجتماعی به افراد را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: هر چه در زمینه آگاه سازی افراد هزینه و تلاش شود باز جوابگوی نیازهای افراد نخواهد بود بنابراین تبلیغات موثر و تخصصی در این گونه از مسایل و افزایش سطح سلامت جامعه قابل تامل و مفید خواهد بود.

,

 

,

وی همچنین انتقال تجارب موفق به دیگران، حضور و مشارکت کارشناسان فوریتهای اجتماعی در جلسات و کارگاههای تخصصی، ارتقاء خدمات از لحاظ کمی و کیفی را خواستار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه