اخبار داغ

به مناسبت فرارسیدن ایام محرم؛

مراسم «سیاه‌پوشان حسینی» در امامزاده محمد عابد(ع) اراک برگزار می‌شود

مراسم «سیاه‌پوشان حسینی» در امامزاده محمد عابد(ع) اراک برگزار می‌شود
تولیت آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) اراک گفت: مراسم «سیاه‌پوشان حسینی» در امامزاده محمد عابد(ع) اراک در آستانه ماه محرم بیش از 40 هیئت عزاداری برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی تولیت آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) از برگزاری مراسم «سیاه‌پوشان حسینی» در امامزاده محمد عابد(ع) اراک در آستانه ماه محرم خبر داد و گفت: این مراسم روز چهارشنبه 29 شهریورماه با حضور بیش از 40 هیئت عزاداری کلانشهر اراک برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در این مراسم آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان اراک با حضور جمعی از مسئولان، عموم مردم محب اهل بیت(ع) و هیئات مذهبی شهرستان اراک جهت استقبال از ماه عزاداری امام حسین(ع) سیاه‌پوش خواهد شد.

,

تولیت آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) تصریح کرد: قیام امام حسین(ع) و واقعه کربلا یک جریان ماندگار و تداعی‌کننده تقابل بین دو جریان حق و باطل است. از این‌رو ضروری است که در این ایام باید بصیرت و اندیشه خود را نسبت به حادثه کربلا و قیام امام حسین(ع) بیشتر کنیم.

,

حجت‌الاسلام حسینخانی ادامه داد: امام حسین(ع) در قیام پرشکوه خود در صدد برآمد تا چهره واقعی آیین محمدی(ص) و اسلام ناب را به جهانیان معرفی کند و پیام معنوی قرآن را به تشنگان معارف برساند و از فرهنگ دینی غبارزدایی کند. 

,

تولیت آستان مقدس امامزاده محمد عابد مشهد میقان اراک(ع) بزرگترین درس امام حسین(ع) را ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری دانست و گفت: کربلا فریاد عدالت در تیرگی ستم بود که حیات تازه‌ای به اسلام بخشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه