اخبار داغ

فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی تصریح کرد:

حرکت در مسیر ارزش های انقلاب مطالبه رهبری از مردم است

حرکت در مسیر ارزش های انقلاب مطالبه رهبری از مردم است
فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی گفت: حرکت در مسیر ارزش های انقلاب مهمترین مطالبه رهبری از مردم و مسئولان است و باید روحیه انقلابی گری در روش و منش مردم و مسئولان تقویت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به این مطلب که شعار امسال هفته دفاع مقدس امسال " من انقلابی ام "، است، اظهار کرد: انتظار مقام معظم رهبری از آحاد مردم و مسئولان این است که از اهداف و آرمان های دفاع مقدس غفلت نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک, ، سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به این مطلب که شعار امسال هفته دفاع مقدس امسال " من انقلابی ام "، است، اظهار کرد: انتظار مقام معظم رهبری از آحاد مردم و مسئولان این است که از اهداف و آرمان های دفاع مقدس غفلت نکنند, .,

 

,

سردار مرتضوی افزود: مقام معظم رهبری همواره در سخنان خود بر واژه انقلابی گری تاکید موکد دارند.

, .,

 

,

وی در ادامه تصریح کرد: حرکت در مسیر ارزش های انقلاب مهمترین مطالبه رهبری از مردم و مسئولان است و باید روحیه انقلابی گری در همه اقشار جامعه به عنوان یک موضوع اساسی در روش و منش مردم و مسئولان نهادینه و تقویت شود.

, .,

 

,

وی در بخشی دیگری از سخن خود به فاجعه میانمار اشاره کرد و گفت: دفاع از مسلمانان وظیفه انسانی و دینی خود می دانیم.

, .,

 

,

سردار مرتضوی خاطر نشان کرد: امروز مسلمانان جهان با الگو گرفتن از دفاع مقدس ایران در مقابل تهاجمات رژیم بعث عراق در برابر ظالمان ایستادگی می کنند.

, .,

 

,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه