اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب:

ممنوعیت استفاده از آلات موسیقی وحمل تمثال در دسته جات عزاداری/ مسئولان هیئت های مذهبی با پلیس همکاری کنند

ممنوعیت استفاده از آلات موسیقی وحمل تمثال در دسته جات عزاداری/ مسئولان هیئت های مذهبی با پلیس همکاری کنند
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: استفاده از آلات موسیقی و حمل تمثال در دسته جات عزاداری ممنوع بوده و نیز دسته جات و هیئت عزاداری همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد در همایش پلیس و همیاران محرم در میاندوآب که امروز برگزار شد با تاکید بر همکاری دستجات عزاداری با پلیس، اظهار کرد: دستجات عزاداری و هیئت ها باید در مسیرهای مشخص شده حرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود:استفاده از آلات موسیقی و حمل تمثال در دسته جات عزاداری ممنوع بوده و دسته جات این موضوع را در نظر داشته باشند.

,

وی با تاکید بر اینکه نباید از فلسفه قیام امام حسین(ع) و عاشورا غافل شویم، گفت:  باید به نماز اول وقت و امر به معروف و نهی از منکر اهمیت داده و به گسترش معنویات در این ایام توجه کنیم.

,

شیخ نژاد تصریح کرد: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی می خواهد اهداف و خواسته های خود را ترویج دهد و لذا باید هوشیار و آگاه بوده و به دنبال ترویج شعائر دین و ارزش های دینی و ترویج  معارف دینی و احکام الهی و اخلاق و رفتار اسلامی در ایام ماه محرم باشیم.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه باید  قدردران امنیت و آسایش باشیم، اظهار کرد: این امنیت و آرامش را ما مرهون تدابیر مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی ها و مدافعان حرم هستیم که فراتر از مرزها از امنیت ما دفاع می کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه همه باید برای ایجاد نظم و امنیت تلاش کنیم، افزود: از جوانان و مردم خواهانیم که همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند تا شاهد نظم و امنیت مطلوب در برنامه‌های مذهبی مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان باشیم.

,

هم چنین در این مراسم حجت الاسلام ابوذر خدایی مسئول دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر میاندوآب هم در سخنانی با تاکید بر اینکه باید از ماه محرم برای تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) و عاشورا استفاده کرد، گفت: دسته جات عزاداری و مردم مومن و انقلابی میاندوآب باید به نماز اول وقت و امر به معروف و نهی از منکر اهمیت داده و به گسترش معنویات در این ایام توجه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه