اخبار داغ

مسئول هیئت رزمندگان شهرستان گرگان:

هیئت سکولار در گرگان نداریم / هیئت رزمندگان آمادگی همکاری با سایر هیئتها را دارد

هیئت سکولار در گرگان نداریم / هیئت رزمندگان آمادگی همکاری با سایر هیئتها را دارد
مسئول هیئت رزمندگان شهرستان گرگان با بیان اینکه هیئت سکولار در گرگان نداریم گفت : خوشبختانه هیئتهای شهر گرگان موضوعات و منویات مقام معظم رهبری را دنبال می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ سید علی مهاجر در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا گرگان در برگزاری یک مراسم عاشورایی بزرگ مانند برخی شهرها نظیر زنجان ، اردبیل و ... موفق نبوده ، اظهار کرد : این کار نیاز به گذشت زمان دارد و باید کمک کنیم که یک چیزی سنت بشود تا مردم بیایند و استقبال کنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهاجر افزود : مراسم متمرکز روز تاسوعا در گرگان چند سالی است که شروع شده و تاکنون هم با موفقیت برگزار شده اما جا برای کار زیاد دارد و باید برای مردم جا بیفتد که همه در صبح روز تاسوعا به خیابان امام خمینی (ره) گرگان بیایند تا مراسم بزرگی برگزار شود.

,

وی تصریح کرد : نفس هیئت رزمندگان اسلام برای انقلابی شدن هیئتهاست و این یک فرصت است که ما بتوانیم برای ترویج تفکرات انقلابی با هیئتها پیوند بخوریم .

,

فرمانده سپاه گرگان اضافه کرد : در گرگان هیئت عزاداری نداریم که تفکرات سکولار را ترویج دهد و هیئتها و مداحان و سخنرانان ما معمولا موضوعات اسلامی و انقلابی را دنبال می کنند و ما می توانیم ادعا کنیم که هیئتهای شهر گرگان در چهارچوب منویات مقام معظم رهبری حرکت می کنند .

,

مهاجر اذعان داشت : هیئت رزمندگان آمادگی دارد تا با هیئتهای شهرستان گرگان همکاری داشته و برنامه مشترک برگزار کند و هیئت رزمندگان نمی خواهد ساز مخالف بزند و قطعا در ترویج فرهنگ انقلابی با همه هیئتها همکاری خواهد داشت .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه