اخبار داغ

تجمع 60 نفری مردم به دلیل نبود پزشک معالج در مقابل بخشداری اصلاندوز

تجمع 60 نفری مردم به دلیل نبود پزشک معالج در مقابل بخشداری اصلاندوز
به دنبال انتصاب ناگهانی رییس مرکز بهداشت و درمان اصلاندوز، بیش از 60 نفر در مقابل بخشداری این شهرستان تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،به دنبال تغییر ناگهانی مسئول مرکز بهداشت و درمان شهید چمران اصلاندوز که رضایتمندی نسبی مردم و مسئولان را علی رغم‌ کمبود امکانات و کم لطفی مرکز شهرستان برقرار کرده بود، متاسفانه امروز شاهد بهم ریختگی و نابسامانی بوجود آمده از جمله نبود پزشک و پرسنل متخصص و مراجعه مردم به بخشداری بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

"سیدعباس مینایی" بخشدار اصلاندوز در گفت و گو با خبرنگار ارس تبار دلیل اصلی این مشکلات را عدم تسلط رئیس شهرستانی اداره و سازمان مربوطه به اصول مدیریتی دانست و گفت: بر طبق قانون‌ و اصولا هر گونه تغییر مدیران و مسئولان بخش باید با فرماندار و بخشدار هماهنگ شود فلذا مشکلات بوجود آمده نتیجه عدم رعایت این موضوع است.

, ارس تبار,

بخشدار اصلاندوز در ادامه قول داد که نسبت به لغو این انتصاب غیر قانونی که بر خلاف مصلحت مدیریت بخش و سیاست های دولت است اقدام کرده و به جد پیگیری خواهم کرد.

,

مینایی افزود:بعلت تغییرات بوجود آمده و نبود پزشک در مرکز بیش از 60 نفر به دلیل بی نظمی بوجود آمده در مقابل بخشداری تجمع کرده بودند.

,

به گزارش ارس تبار،علی فیروزی در سکوت خبری و بدون اطلاع بخشدار و مسئولان از امروز سرپرستی مرکز بهداشت و درمان اصلاندوز را برعهده گرفت و این درحالی است که تا روز گذشته کبری باباپور سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهید چمران اصلاندوز بود.

, ارس تبار,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه