اخبار داغ

وزیر کشور:

توجهی به اصلاح طلب یا اصولگرا بودن ها نداریم/ رئیس جمهور پیگیر موضوعات لرستان هستند

توجهی به اصلاح طلب یا اصولگرا بودن ها نداریم/ رئیس جمهور پیگیر موضوعات لرستان هستند
وزیر کشور گفت: توجهی به اصلاح طلب یا اصولگرا بودن ها نداریم،باید متوسط سن مدیران را پایین بیاوریم و از بانوان نیز استفاده کنیم که این بحث مورد توجه رئیس جمهور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سفیر افلاک عبدالرضا رحمانی فضلی،وزیر کشور عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار لرستان گفت: ارزیابی مانشان می دهد که بازوند استاندار موفقی بوده است اما نمی گوییم ضعف نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: بازوند با توجه به تجربه ای که داشته گام های بلندی را برداشت حتما از زحمات وی در جای دیگری استفاده می کنیم.

,

 

,

رحمانی فضلی اظهار داشت: خادمی از استانداران موفق ما بوده است و با توجه به تجربه و توان توانست گام های خوبی در استان قبلی بردارد وانتظار داریم ادامه دهنده پروژه های بازوند باشد.

,

 

,

وزیر کشور با بیان این که تغییر استانداران بر اساس ارزیابی هاست،گفت: رئیس جمهور نیز اعلام داشت که به شما انتقال دهم که پیگیر موضوعات لرستان هستند.

,

 

,

به گفته وی استانداران بزرگترین نقشی که دارند بحث هماهنگ کننده است لذا استاندار باید قدرت هماهنگ کنندگی داشته باشد و این بجز با تنظیم روابط صحیح امکان پذیر نیست و استاندار باید به موضوعات تسلط داشته باشد.

,

 

,

رحمانی فضلی با تأکید بر این که استانداران باید برنامه های دولت را قبول داشته باشند،گفت:حق دولت این است که استانداران را از طیفی انتخاب کند که برنامه های دولت را مورد توجه داشته باشد.

,

 

,

به گفته وی برنامه دولت برای 80 میلیون است اما انتخاب مدیران باید بر اساسی باشد که مدیران همسو با اهداف دولت باشد.

,

 

,

وزیر کشور با اشاره به این که بالاترین ویژگی یک استاندار باید ارتباط با مردم باشد،گفت: وزارت کشور باید تعامل با گروه های سیاسی، مذاهب، اقلیت ها و نهاد های اجتماعی داشته باشد.

,

 

,

رحمانی فضلی بابیان این که ما توجهی به اصلاح طلب یا اصولگرا بودن ها نداریم،تصریح کرد: باید متوسط سن مدیران را پایین بیاوریم و از بانوان نیز استفاده کنیم که این بحث مورد توجه رئیس جمهور است.

,

 

,

وی با بیان این که اولویتی که مقام معظم رهبری برای ما تعیین کرده بحث اقتصاد مقاومتی است،گفت: امیدوارم خداوند توفیق دهد که یاور مردم لرستان باشیم و بتوانیم خدمت کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه