اخبار داغ

صالحی با آمانو دیدار کرد

صالحی با آمانو دیدار کرد
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران که در وین به سر می‌برد با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار و گفت‌وگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران که به منظور شرکت در شصت و یکمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین به سر می‌برد، عصر امروز (دوشنبه) با یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

صالحی همچنین با هیأت چینی و روسی شرکت کننده در این کنفرانس دیدار و به رایزنی پرداخت.

,

رئیس سازمان انرژی اتمی در طی سخنانش در نشست آژانس بر پایبندی همه اعضا به تعهداتشان در برجام تأکید کرد و بهانه‌های خودساخته با اغراض سیاسی در ادامه اجرای برجام را باعث تخریب توافق وین و به ضرر همه طرف‌ها و نیز جامعه بین‌الملل دانست.

,

صالحی پیش از کنفرانس عمومی آژانس در اظهاراتی برجام را یک توافقنامه و تفاهمنامه بین‌المللی خواند که همه باید متعهد به این تفاهمنانه باشند و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری دیروز فرمودند اینگونه نیست که اگر کسی بخواهد خلاف کرده و برجام را نقض کند و به گونه‌ای خدشه‌ای به آن وارد کند بتواند سالم در برود.

,

رئیس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: این (برجام) یک تفاهم بین‌المللی است و همه مسئوولند و همه باید به آن پایبند باشند و ایران هم به عنوان یکی از ملتزمان به این تفاهمانه، اگر کسی به آن خدشه‌ای وارد کند، همانطور که رهبری گفتند، واکنش مناسب را نشان خواهد داد.

,

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز در سخنانش در کنفرانس عمومی آژانس بار دیگر بر تعهد ایران به مفاد برجام تأکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه