اخبار داغ

بی توجهی ها تهدیدی برای تولید و اشتغال؛

مرگ تدریجی شهرک صنعتی پاوه

مرگ تدریجی شهرک صنعتی پاوه
علی رغم اینکه اینکه شهرک صنعتی پاوه چندین سال است که افتتاح شده است اما واحدهای تولیدی با مشکلاتی روبرو هستند که ناشی از بی توجهی مسئولین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هزار ماسوله، شهرک صنعتی شهرستان پاوه در سه راهی شهرک سریاس شهرکی است که با هدف ایجاد اشتغال راه‌اندازی شد، اما متاسفانه پس از گذشت بیش از یک دهه به دلیل بی توجهی ها در بحران تعطیلی به سر می برد و بیشتر واحد های آن به حالت راکد درآمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزار ماسوله,

این شهرک صنعتی که با هدف حمایت ازتولید بنا شد به دلایل مختلفی دچار رکود شد، تا جاییکه بسیاری از واحدهای صنعتی و غیر صنعتی این شهرک تعطیل و یا برخی دیگر از آن که در ضرردهی می باشند راهی به جز تعطیلی ندارند.

,

این شهرک که میتواند محلی برای استغالزایی جوانان و در زمینه وجود تولیدی های کوچک و بزرگ در جایگاه مناسبی قرار بگیرد اما بی توجهی به این تولیدی ها و غفلت از سرمایه گذاران بخش خصوصی باعث شده است که اکنون طرح های راکد و نیمه فعال در این شهرک وجود داشته باشد.

,

متاسفانه شهرک صنعتی پاوه زیر نظر شرکت شهرکهای استان وابسته به وزاات صنعت ، معدن و تجارت این روزها در اثر  نبود آب در وضعیت مناسبی به سر نمی برد به طوری که نبود آب اصلی ترین مشکل این شهرک 20 هکتاری است.

,

یکی از تولید کنندگان این شهرک در این باره به خبرنگار ما گفت: نبود آب مهمترین مشکل این شهرک صنعتی است.

,

ساج الدین مرادی افزود: همواره این مشکل را به مسئولین رسانده ایم و انها نیز با بازدیدی که از این محل داشته اند، تنها وعده و وعید را به ما ارائه می دهند.

,

وی گفت: پس از این منوال، مسئولین ، تامین آب شرب شهرک را منوط به یافتن آن در اطراف شهرک اعلام کردند ، ما نیز در یکی از باغات در اطراف این شهرک ، چاه آبی را مربوط به یکی از اهالی منطقه پیدا کردیم و مسئولین نیز با بازدیدی که از این چاه آب داشتند وعده خرید آب آن را دادند.

,

وی با بیان اینکه صاحب این چاه هم آمادگی خود را در دادن آب چاه به صورت رایگان به مدت یک ماه اعلام کرد گفت: اما مسئولین مربوطه که وعده پرداخت هزینه آن را به مدت یک هفته دادند، ,وعده خود را عملی نکردند.

,

وی افزود: جالبتر از آن این است که شهرک صنعتی کرمانشاه برای کارگاه تولیدی در این شهرک، هزینه آب را از ما گرفته است درحالی که اصلا آبی را به ما ارائه نداده است.

,

وی خاطر نشان کرد: در این شهرک در حالی که هزینه اشتراک تلفن ثابت در شهر حداکثر حدود 100 هزار تومان است ، هزینه 580 هزار تومانی را بابت اشتراک خط تلفن نیز از ما دریافت کرده است.

,

وی افزود: برای گازکشی این کارگاه هم 4 میلیون و 700 هزار تومان از ما دریافت کرده اند.

,

یکی دیگر از صاحبان کارگاههای تولیدی این شهرک به خبرنگار ما گفت: دلیل اصلی که موجب راکد و یا تعطیل شدن کارگاههای این شهرک صنعتی شده است، تنها نبود آب می باشد.

,

وی افزود: مسئولین به امر تولید در این شهرستان بی توجه هستند که تعطیلی و راکد ماندن شهرک را به دنبال داشته است.

,

 

,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه