اخبار داغ

نماینده مردم همدان در مجلس:

تحریم هواپیمایی ایران توسط آمریکا نقض صریح برجام است/ دولت و کمیته نظارت بر برجام مقابله به مثل کند

تحریم هواپیمایی ایران توسط آمریکا نقض صریح برجام است/ دولت و کمیته نظارت بر برجام مقابله به مثل کند
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در طول دهه های اخیر به خوبی نشان داده که تنها یک زبان را می فهمد، آن هم زبان زور و مقابله است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به تحریم های هواپیمایی جدید اعمال شده از سوی دولت آمریکا اظهار کرد: با توجه به تعهداتی که آمریکا در برجام داشته و پیمانی که بسته بود، خوب تصور برخی بر این بود که آمریکا بر پیمان خود باقی می ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

 

,

وی ادامه داد: معتقد بودند که می توان روی عهد و پیمان آمریکایی ها حساب باز کرد اما هر چه جلوتر می رویم، مشاهده می کنیم با هر قدمی که ما به عقب می گذاریم و کوتاه می آییم، آمریکا قدمی به جلو برمی دارد.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

حاجی بابایی تاکید کرد: اینکه کسی فکر بکند با کوتاه آمدن و عدم مقابله با آمریکای جنایتکار، آمریکا در یک جایی بسنده می کند و می ایستد و دیگر گامی به جلو بر نمی دارد، سخت در اشتباهی محض و مهلک است.

,

 

,

 

,

* آمریکا تنها زبان زور و مقابله را می فهمد

, * آمریکا تنها زبان زور و مقابله را می فهمد, * آمریکا تنها زبان زور و مقابله را می فهمد,

 

,

 

,

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به این نکته که تنها زبان سخن با آمریکا زبان زور است، گفت: آمریکا در طول دهه های اخیر به خوبی نشان داده که تنها یک زبان را می فهمد، آن هم زبان زور و مقابله است.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

حاجی بابایی با اشاره به اینکه برجام نقاط مثبت و منفی بسیاری دارد که نیازی به ورود به آن نیست، اذعان داشت: در طول چند ماه گذشته آمریکا مصوباتی را گذراند که بعضی ها با نگاه وسیع و گسترده در پی آن بودند که آن را نقض برجام تلقی نکنند ولیکن مصوبه اخیر کنگره آمریکا در مورد تحریم فروش هواپیما به جمهوری اسلامی ایران دیگر جای ابهامی را برای کسی باقی نمی گذارد که این حرکت نقض صریح برجام است.

,

 

,

 

,

 

,

*اثبات نقض برجام با تحریم هواپیمایی ایران توسط آمریکا مقابله به مثل دولت و کمیته نطارت بر برجام  را می طلبد

, *اثبات نقض برجام با تحریم هواپیمایی ایران توسط آمریکا مقابله به مثل دولت و کمیته نطارت بر برجام  را می طلبد, *اثبات نقض برجام با تحریم هواپیمایی ایران توسط آمریکا مقابله به مثل دولت و کمیته نطارت بر برجام  را می طلبد,

 

,

 

,

 

,

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود افزود: حال با اثبات نقض برجام، کمیته نظارت بر برجام و همچنین دولت محترم موظفند که ورود پیدا کنند و مقابله به مثل نموده و اقدامات لازم را در جهت پاسخگویی به این حرکت آمریکایی ها انجام دهند.

,

 

,

 

,

 

,

وی در ادامه در خصوص نحوه برخورد با این اقدام آمریکایی ها تصریح نمود: حال اینکه دولت چه کاری را و به چه شکلی باید انجام دهد مسلم است که قطعاً بایستی اقداماتی در چارچوب قوانین و مقررات و نیز منافع ملی و در راستای مقابله با توطئه هایی که آمریکا در قالب تحریمها جدید علیه ایران اعمال نموده است، انجام دهد؛ اقداماتی که از یک پختگی و عقلانیت کافی برخوردار باشد.

,

 

,

 

,

 

,

حاجی بابایی در خصوص عکس العمل مجلس در مواجهه با این تحریم ها عنوان کرد: مجلس مصوبه ای را در مقابله با این حرکت آمریکا گذراند این مصوبه علی رغم محاسن موجود در آن شامل یک سری نواقص نیز بود و می توان گفت این مصوبه پاسخ در خور، مناسب و تاثیرگذاری نبود.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

وی در پایان افزود: قطعا مجلس در این زمینه موضع گیری های لازم را خواهد داشت و چنانچه نیاز به کار ویژه ای باشد، مجلس همکاری لازم را انجام خواهد داد.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه