اخبار داغ

روایتی دلگیر از سرنوشت تابلوی شهید میرحسینی؛

بی مهری مسولان نسبت به تابلوی شهید میرحسینی/ غربت جانشین سردار سلیمانی در سیستان

بی مهری مسولان نسبت به تابلوی شهید میرحسینی/ غربت جانشین سردار سلیمانی در سیستان
سردار شهید میرحسینی، از رزمندگان والا مقام منطقه سیستان به شمار می رود که در دوران دفاع مقدس جان فشانی و فدارکاری بسیار از خود نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری اوشیدا؛ رشادت های شهید میرحسینی بر هیچ کس پوشیده نیست به طوری که به دلیل قدرت تجزیه و تحلیلی که داشتند مسولیت قائم مقام لشکر ۴۱ ثارالله برعهده ایشان گذاشته شد.

شهید میرحسینی از جمله شهدای شاخص سیستان و بلوچستان به شمار می رود و در این راستا رزمندگان اسلام نسبت به ایشان ارادت داشتند.

یکی از دلایل شناخته شده بودن سیستان در کشور وجود رزمندگان دلیر و شجاعی از قبیل شهید عالی و شهید میرحسینی می باشد چرا که اگر این عزیزان نبودند به طور حتم مشکلاتی در عملکرد رزمندگان اسلام پیش می آمد.

شواهد نشان از غربت شهید والامقام میرحسینی دارد چرا که علیرغم کنده شدن تابلوی شهید در شهرستان هامون در روزهای گذشته هنوز کاری جهت نصب این تابلو انجام نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,


,
, ,


طبق گفته مردم و حتی برخی مسولان این تابلو به طور عمد از جا کنده شده و اداره راه و شهرسازی نیز نسبت به انجام وظیفه خود کوتاهی کرده است.

کندن تابلو شهید میرحسینی را محکوم می کنیم

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا؛ ابراز کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زابل کنده شدن تابلوی شهید میرحسینی را به شدت محکوم می کند چرا که این شهید والا مقام حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد.

علی عالی افزود: شهید میرحسینی شناسنامه و نماد دلیرمردی مردم سیستان است و به حق زحمات بسیاری در دوران جنگ برای سرافرازی ملت ایران کشیده اند.

وی تاکید کرد: با اینکه نصب تابلو وظیفه اداره راهداری نیست اما هماهنگی های لازم جهت نصب، بازسازی و تعمیر آن انجام شده است.

عالی تصریح کرد: امکانات اداره راهداری برای نصب تابلو آماده است و در این راستا این اداره هیچ گونه کوتاهی نخواهد داشت.

فرضیه افتادن تابلو دروغ محض است

مدیر کل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تصاویر در دست فرضیه افتادن تابلو به دلیل باد دروغ محض است چرا که در زمان احداث تابلو تمامی جوانب به ویژه شدت باد در منطقه مدنظر گرفته شده بود‌

عباس پالاش با بیان اینکه آثار به جای مانده از لاستیک های خودرو به خوبی عمدی بودن کنده شدن تابلو را به اثبات می رساند، تصریح کرد: موضوع به اطلاع فرمانداری هامون رسیده است و به زودی و در این راستا فرماندار قول همکاری و پیگیری های لازم را داده است.

وی تاکید کرد: شهید میرحسینی از جایگاه والایی برخوردار است به طوری که تمامی رزمندگان اسلام به ویژه سردار سلیمانی نسبت به ایشان ارادت قلبی دارند.

انتهای پیام

,
,
,
, کندن تابلو شهید میرحسینی را محکوم می کنیم, کندن تابلو شهید میرحسینی را محکوم می کنیم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, فرضیه افتادن تابلو دروغ محض است, فرضیه افتادن تابلو دروغ محض است,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه