اخبار داغ

تجاری شدن گمرک دلوار؛

وعده ای که به واقعیت تبدیل نشد

وعده ای که به واقعیت تبدیل نشد
شهردلوار با وجود ظرفیت‌های بسیار زیادی که در زمینه صادرات و واردات در سال دارد، از داشتن زیرساخت‌های مناسب گمرکی محروم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ سالی که به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال نامگذاری شده و تلاش همه مسئولین در استان در راستای تحقق سیاست‌های تعیین‌شده در اقتصاد مقامتی ضروری است و در این راستا صادرات و واردات به عنوان دو شاخصه مهم در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ سالی که, سالی که, .,

ایجاد زیرساخت‌های مناسب و امکانات ضروری برای صادرات و واردات در منطقه دلوار برای تسهیل درامورات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شاهد فعالیت های مهم و متفاوتی در این گمرک بوده ایم ولی با آن سابقه و فعالیت هنوز مسئولین بعد از چندین سال توقعات مردم این منطقه را عملی نکردند که اگر این مشکلات و کمبود ها را برطرف نمایند کمک شایانی به توسعه و رونق اقتصادی، درآمدزایی و اشتغال در این منطقه خواهد کرد.

, .,

, , ,

این بخش دارای سابقه طولانی در عرصه دریانوردی و تجارت و بازرگانی دریایی بوده و جعمیت بالایی در این منطقه نیز در عرصه تجارت دریایی فعالیت دارندو بهتر بگوییم از این شغل به مخارج زندگی خود می رسند.

,

 در این منطقه دو بندر مهم تجاری دلوار و بوالخیر فعالیت دارند، ولی هنوز گمرک دلوار بعد از چند سال وعده مسئولین نسبت  به تجاری  نمودن و رفع  مشکلات این گمرک به مردم  عملی نشده است.

,

دلوار دارای سابقه بیش از دو قرن فعالیت در عرصه تجارت و دریانوردی است،حجم زیادی از کالاهای تجاری در این بندر ترخیص می‌شود ولی جالب است بعد از این همه سابقه و صادرات و واردات هنوز این گمرک به کد تجاری ارتقاع پیدا نکرده است.

,

این منطقه مهم و با پیشینه تاریخی جهانی باید تا کی انتظار وعده مسئولین برای رفع مشکلات چندین ساله مردم در این عرصه باشند.

,

با توجه به وعده چند ساله مسئولین شهرستان و استان به منظور دریافت کد تجاری برای گمرک دلوار تلاشهایی و اقداماتی صورت گرفته و بازمثل سالهای قبل شنیده ها حاکیست که سال جاری این کد تخصیص داده می شود.

,

پس باید منتظرماند این وعده ها تا کی عملی خواهد شد و به نتیجه می رسد.

,

/ انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه