اخبار داغ

فرماندار کوثر:

احیای فرهنگ غنی جهاد و شهادت مهم ترین هدف مسئولان باشد

احیای فرهنگ غنی جهاد و شهادت مهم ترین هدف مسئولان باشد
فرماندار کوثر گفت: اهمیت دفاع مقدس همه ساله در تقویم ایران اسلامی با ارزش تر جلوه می دهد، فلذا احیای بیش از پیش فرهنگ غنی جهاد و شهادت مهم ترین هدفی است می طلبد هم مردم و هم مسئولان فرهنگی به آن توجه ویژه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، فرماندار کوثر ضمن تبریک فرارسیدن سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تمامی برنامه های فرهنگی و اجتماعی این هفته مقدس در شورای اداری شهرستان با هماهنگی های لازم انجام یافته و انتظار می رود که تک تک برنامه ها طبق مصوبات مربوطه از سوی دستگاه و یا ارگان مربوطه به نحو احسن عملیاتی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی ادامه داد: مسئولان فرهنگی و اقشار متعدد جامعه توجه داشته باشند که ارزش ها، آرمانها و دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس مربوط به اشخاص و یا گروه خاصی نیست، میهن اسلامی ایران در 38 سال گذشته شاهد کسب افتخارات و دستاورد های بسیاری در حوزه های متعدد شده است و این به برکت خون شهدا، امام شهدا و رهنمود های رهبر انقلاب است، پس همه ما مسئول حفظ ارزش های انقلاب هستیم.

,

رئیس شورای اداری شهرستان کوثر خاطر نشان کرد: اهمیت دفاع مقدس همه ساله در تقویم ایران اسلامی با ارزش تر جلوه می دهد، فلذا احیای بیش از پیش فرهنگ غنی جهاد و شهادت مهم ترین هدفی است می طلبد هم مردم و هم مسئولان فرهنگی به آن توجه ویژه داشته باشند.

,

علیپور با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و تشریح خاطرات هشت سال دفاع مقدس، اظهارداشت: برنامه های اجرا شده در هفته دفاع مقدس باید بیانگر فرهنگ ایثارگری و شهادت رزمندگان اسلام باشد، عملکرد دستگاه ها و ارگان ها باید به نحوی باشد که ضمن احیای ارزش های هفته دفاع مقدس به معنی واقعه کلمه، قشر جوان کاستی های امروزه جامعه خود را در ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس جستجو کند.

,

فرماندار کوثر اظهار کرد: سالروز حماسه بزرگ هشت ساله ملت ایران اسلامی بهانه ای است برای قدرشناسی از افتخارآفرینان این ملت که یاد و نام شان تا ابد جاودانه خواهد ماند و فرصتی است برای مسئولان و نسل سومی ها که در دو زمان متفاوت، شباهتی همچون ایثار، شهادت و شهامت را تجربه کرده و در زندگی روزمره خود بکار گیرند.

,

وی در پایان به تشریح ویژه برنامه های این هفته در شهرستان پرداخت و دیدار با امام جمعه شهرستان، یادواره شهدا، غباروبی مزار شهدا، برنامه های بصیرتی و دیگر مراسمات فرهنگی و ... را شاخصترین برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه