اخبار داغ

فاجعه بهداشتی در کمین مسافران پایتخت طبیعت ایران/بازی با جان مردم در باغات تفریحی+تصاویر

فاجعه بهداشتی در کمین مسافران پایتخت طبیعت ایران/بازی با جان مردم در باغات تفریحی+تصاویر
رعایت نکردن اصول بهداشت محیطی در باغات تفریحی مرکز استان از جمله تنگه مهریان باعث شده که جان زیادی از مردم در این منطقه در خطر بیافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بویرخبر،شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد را شاید امروز بتوان یکی از شهرهای دارای حاشیه های فراوان دانست که به عنوان مثال می توان حاشیه نشینی ها پی در پی تا نبود آب آشامیدنی و در جدیدیترین مستندات و مشاهدات مسائل بهداشتی و زیست محیطی در باغات تفریحی دانست که جان مردم این شهر بازی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از بویرخبر،شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد را شاید امروز بتوان یکی از شهرهای دارای حاشیه های فراوان دانست که به عنوان مثال می توان حاشیه نشینی ها پی در پی تا نبود آب آشامیدنی و در جدیدیترین مستندات و مشاهدات مسائل بهداشتی و زیست محیطی در باغات تفریحی دانست که جان مردم این شهر بازی می کنند., بویرخبر،, بویرخبر،,

 یاسوج به دلیل قرار گرفتن در یک پهنه زیبای کوهستانی و وجود دره های زیبا ، قله های برف گیر، درختان بلوط و حتی طبیعت سحر انگیز امروز به مکانی برای منفعت برخی سودجویان مبدل شده است.

,

, ,

یکی از دلایلی که امروز این شهر آماج بسیاری از منفعت طلبی سود جویان شده احداث باغات متعدد تفریحی در مکانهای توریستی و تفریحی در این شهر است.

,

باغاتی که یکی پس از دیگری به صورت قارچ گونه در مناطق زیبای از جمله آبشار یاسوج، منطقه محمود آباد و تنگه مفرح بخش مهریان احداث شده اند.

,

 اما این باغات که به نام قهوه خانه و یا کافه های بین راهی تأسیس شده و بعضاً بیشتر آنها در این مناطق به صورت غیرمجاز ساخته شده اند با نبود نظارت مسئولان امر با جان مردم بازی می کنند.

,

, ,

, ,

به عنوان مثال در منطقه زیبا و مفرح بخش مهریان که جاذبه های زیبای توریستی و گردشگری آن امروز به یغما رفته است شهروندان و مسافران با مشکلات زیادی امروز دست و پنجه نرم می کنند که می توان به رعایت نکردن بهداشت در باغان وجود داشته و همچنین ترافیک وحشت ناک در این منطقه اشاره کرد.

,

از طرفی دیگر هرچند امروز تنش آبی گریبان مناطق حاشیه نشین شهر یاسج از جمله مهریان تا بلهزار و مادوان را گرفته است و بیشتر آب مصرفی شرب از این تنگه تأمین می شود، امام صاحبان باغات مذکور با بستن لوله های اب شرب این مناطق این آبها را به سمت باغهای خود روانه کرده اند که احجاف در حق دیگر شهروندان است.

,

در مشاهدات جدید نبود بهداشت محیطی در این مناطق نیز باعث شده که جان بیشتر مردمی که در مناطق برای تفریح و یا استراحت حضور دارند در خطر باشد و نتوانند آن بهداشت مناسب را در طبخ و یا بودن مواد خوراکی پاین باغات مشاهده کنند.

,

, ,

, ,

عملکرد ضعیف مسئولان اجرایی از جمله بهداشت و تعزیزات در این مناطق ذکر شده قابل مشهود است و این را می رساند که هیچ گونه نظارتی در این باغاها صورت نمی گیرد و آنها آزادانه به کسب و کار خود مشغول هستند.

,

به راستی اگر چنین مشکلات متعددی در این باغات وجود دارد آیا بازی با جان مردم و مسافران پایتخت طبیعت نیست.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه