اخبار داغ

به همت «بسیج و سپاه» راه اندازی شد؛

افتتاح مرکز مشاوره تخصصی خانواده در علی آباد کتول+ تصاویر

افتتاح مرکز مشاوره تخصصی خانواده در علی آباد کتول+ تصاویر
مرکز مشاوره تخصصی خانواده در علی آباد کتول به همت کارگروه اجتماعی مجمع بسیج و سپاه ناحیه علی آباد کتول در این شهرستان راه اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین نامه؛ سرهنگ محمود بیات فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول در آیین افتتاح مرکز مشاوره تخصصی خانواده «مودت» گفت: پسش از برگزاری یک سال جلسات مکرر، آسیب های اجتماعی در این شرستان احصا شد و بر اساس آمارها و اهمیت حفظ بنیان خانواد، پیشگیری از طلاق اولویت اصلی کارگروه اجتماعی بسیج قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین نامه؛ ,  , زرین نامه؛ , زرین نامه؛ ,

وی با بیان اینکه هدف ما از راه اندازی این مرکز، کاهش میزان اختلاف و طلاق زوج ها است، اظهار کرد: بسیاری از افراد توان پرداخت هزینه مراکز مشاوره فعلی را ندارند، اما این مرکز تخصصی با دریافت هزینه ای ناچیز به زوج ها خدمات مشاوره ای می دهد.

,

وی افزود: «رضا احمدی»، «حجت الاسلام سید عباس سیدی» و «حجت الاسلام بلال طوسی» از مشاوران مجرب در استان و شهرستان هستند که فعالیت خود را در این مرکز به طور جهادی آغاز کرده و به خانواده های آسیب دیده و در معرض بحران طلاق خدمات مشاوره ای می دهند تا کانون خانواده خود را حفظ کنند.

,

رضا احمدی روانپزشک این مرکز گفت: در دنیا مرسوم است بعد گذشت مدتی از آموختن تخصص ها و مهارت ها، دوره های بازآموزی برگزار می شود تا افراد آخرین دستاوردها و راهکارهای کاشتی ها را آموزش ببینند، اما چنین دوره هایی در امر ازدواج و خانواده که یکی از مهمترین ارکان جامعه است، اتفاق نمی افتد و از این رو اختلاف ها در برخی خانواده ها افزایش یافته و منجربه طلاق می شود.

,

وی اذعان کرد: طلاق موضوع پنهانی نیست و امروز در جامعه به یک معضل تبدیل شده است و باید برای کاهش آمار این اتفاق تلخ اقدامی عملی و اثرگذار انجام شود که ارائه مشاوره به زوج های آسیب دیده یکی از راهکارها است.

,

احمدی تصریح کرد: در هیچ برحه ای از زمان، خانواده تا این اندازه شکننده نبوده، اما قرن 21 به عصر فروپاشی خانواده ها و شکل گیری بیت عنکبوتی که در آن هر یک از اعضای خانواده به کار خود مشغول هستند، معروف شده است.

,

وی با قدردانی از بسیج که در راه اندازی مرکز مشاوره ویژه خانواده های در معرض طلاق گام برداشته، افزود: در چنین برحه حساسی که دشمن با جنگ فرهنگی در حال تخریب بنیان مقدس خانواده به ویژه در کشورهای اسلامی و ایران است، باید در چنین شرایطی ما نیز با کار فرهنگی و آموزش مهارت های زندگی به مردم و ارائه مشاوره به زوج ها از بروز طلاق و آسیب های بعد از آن پیشگیری کنیم.

,

moshaver1

, moshaver1,

moshaver1

, moshaver1,

moshaver1

, moshaver1,

moshaver1

, moshaver1,

moshaver1

, moshaver1,

moshaver1

, moshaver1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه