اخبار داغ

در همدان برگزار شد؛

کارگاه اخلاق اسلامی در ورزش

کارگاه اخلاق اسلامی در ورزش
کارگاه اخلاق اسلامی در ورزش با حضور مربیان ورزشی از سراسر استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،در این کارگاه که با محوریت اخلاق اسلامی در ورزش و به همت بسیج ورزشکاران استان همدان برگزار گردید، از اساتید مجربی دعوت به عمل آمد تا در زمینه تغذیه اسلامی، روانشناسی، مسائل مربوط به بانوان و نیز حلقه های صالحین برای مربیان ورزشی مطالبی را ارائه دهند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،, نافع،, نافع,

 

,

در ابتدا کارگاه تغذیه اسلامی برگزار شد و دکتر جلیل بابایی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس حدود 50 هزار اسیر در عراق داشتیم که هیچ کدام در اثر بیماری فوت نکردند علت این امر را عدم مصرف غذاهای سرخ شده دانست.

,

 

,

وی در قسمت دیگری از سخنان خود به حرام بودن ژلاتین کپسولهای قرصها اشاره کرد و گفت: ژلاتین قرصها حرام است و در حرام نیز شفا نیست.

,

 

,

بابایی با اشاره به اینکه افرادی که سنجد می خورند محال است که به پوکی استخوان مبتلا شوند افزود: سنجد را از مردم گرفتند و پفک را جایگزین آن کردند.

,

 

,

وی در زمینه بهداشت بانوان با اشاره بر اینکه بیشترین بیماری در زنان در ناحیه سینه و رحم است، استفاده از لباسهای زیر پلاستیکی را منع کرد و تاکید داشت: خانمها باید از لباس زیرهای نخی و کتان استفاده کنند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

لازم به ذکر است این کارگاه در سالهای گذشته به صورت متمرکز در شهر مشهد برگزار می گردید اما امسال قرار بر این شد تا به صورت غیر متمرکز در مراکز استان ها برگزار گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه