اخبار داغ

در آستانه هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس توسط فرمانده سپاه درگز

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس توسط فرمانده سپاه درگز
فرمانده سپاه درگز گفت: هفته دفاع مقدس در فرهنگ ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و گرامیداشت و یادآوری این فرهنگ، یکی از راه‌های مقابله بانفوذ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دشمن محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا غفاری فرمانده سپاه درگز در گفت‌وگو با خبرنگار درگزخبر گفت: بزرگداشت روز ۳۱ شهریور و هفته دفاع مقدس در فرهنگ ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و گرامیداشت و یادآوری این فرهنگ، یکی از راه‌های مقابله بانفوذ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دشمن محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر ,

وی افزود: روز ۳۱ شهریور یادآور پایمردی، جوانمردی، ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است؛ که علاوه بر دستیابی به انسجام، وحدت، خوداتکایی و شکست دشمن، ملت مسلمان ایران را برای همیشه تبدیل به یک الگوی ظلم‌ستیز و موفق در جهان کرده است.

,

فرمانده سپاه درگز ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته برنامه‌های صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تکریم رزمندگان دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی و پیاده‌روی خانوادگی انجام می‌شود.

,

وی ادامه داد: برگزاری تور ایست بازرسی، یادواره شهدا، اجرای اردوهای جهادی، مسابقه عکس ویژه هفته دفاع، مراسم احلی من العسل، رژه نیروهای مسلح، نواختن زنگ مقاومت در مدارس و بازسازی عملیات مطلع والفجر تنها بخش دیگری از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

,

وی تأکید کرد: هفته دفاع مقدس در سال جاری با دهه اول محرم و عزاداری حسینی هم‌زمان است که می‌طلبد برنامه‌ریزی دقیقی برای مدیریت این برنامه‌ها صورت پذیرد و با رویکردی محرمی و امربه‌معروفی به‌طور مطلوب و پرمحتوا برگزار شود.

,

شهرستان درگز در شمال شرق استان خراسان رضوی حدود 80 هزار نفر جمعیت  و 155 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه