اخبار داغ

تولیدکننده البرزی:

برگ برنده ما در عرصه بین المللی حرکت با تکنولوژی است

برگ برنده ما در عرصه بین المللی حرکت با تکنولوژی است
پرویز خیری تولید کننده البرزی گفت: می توان با تجهیزات و ماشین آلات خوب کارخانه تولیدی خوبی را ایجاد کرد و تولیدات با کیفیت وارد بازار کرد که این تولید با کیفیت مشتری خوب جذب خواهد کرد و به یک فروش کناسب منتهی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز خیری کارآفرین البرزی در گفتگو با کرج رسانه گفت: اگر بتوانیم تجهیزات کارشناسی شده از لحاظ طول عمر مفید، کارآیی و میزان تولید در ساعت چه از داخل ایران و چه خارج از ایران تهیه کنیم این تجهیزات کارشناسی شده باعث خواهد شد ما تولید با کیفیت و در نتیجه مشتری و بازار فروش خوبی داشته باشیم و تولیدکنندگان ما نیز باید از تجهیزات نوین استفاده کنند تا کارآیی خود را افزایش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه ,

وی در ادامه افزود: انتخاب تجهیزات مناسب باعث خواهد شد واحد تولیدی در مصرف انرژی کاهش هزینه داشته باشد و همین کاهش هزینه برای رشد مجموعه تولیدی بسیار حائز اهمیت است. یکی از اشکالاتی که امروزه وجود دارد این است کارخانه ها نمی توانند دستگاه های خود را توسعه دهند و این ماشین آلات قدیمی هستند که هم مصرف انرژی بالایی دارند و هم برای واحد تولیدی و دولت بار مالی خواهند داشت.

,

خیری با بیان اینکه باید سرعت در تولید با دستگاه‌های دارای تکنولوژی روز دنیا افزایش پیدا کند، افزود: این موارد در عرصه رقابت بین‌المللی عرضه کالا برگ برنده‌یی را در اختیار تولید‌کنندگان ما قرار می‌دهد، متاسفانه در حال حاضر شرایط این‌گونه نیست، نبود استاندارد در تولید، گران تمام شدن کالا، عدم کیفیت کالا و دستگاه‌ها ما را در عرصه بین‌المللی متضرر می‌کند.

,

این تولید کننده البرزی در پایان گفت: می توان با تجهیزات و ماشین آلات به روز دنیا کارخانه تولیدی خوبی را ایجاد کرد و تولیدات با کیفیت وارد بازار کرد که این تولید با کیفیت مشتری خوب جذب خواهد کرد و به یک فروش مناسب منتهی خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه