اخبار داغ

امام جمعه رودبارجنوب :

امام حسین (ع) کشتی نجات انسان ها از دریای پر تلاطم دنیاست

امام حسین (ع) کشتی نجات انسان ها از دریای پر تلاطم دنیاست
امام جمعه رودبار جنوب گفت: امام حسین علیه السلام به ما حیات می بخشد و موجب حیات دینی و معنوی می شود و همانند کشتی نجاتی هستند که موجب نجات انسان ها از دریای پر تلاطم و پر از زرق و برق دنیا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، جلسه برنامه ریزی مراسمات ماه محرم در شهرستان رودبارجنوب روز گذشته با حضور مسئولان در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

حجت الاسلام عباس گروهی امام جمعه رودبار جنوب در این جلسه با بیان اینکه ماه محرم یادآور ایثار، شهادت و از خودگذشتگی است، گفت: ماه محرم به ما این درس را می دهد که در راه خدا و باید همه چیز را فدا کنیم.
وی اظهار داشت: نور وجود امام حسین علیه السلام عالم را فرا گرفته است و در طول تاریخ هیچ کسی نتوانست آن را خاموش و کم رنگ کند و روز به روز بر نورانیت این راه  افزوده و درخشان تر می شود.
وی با بیان اینکه باید هر آن چه در توان داریم در طبق اخلاص بگذاریم و برای حضرت سیدالشهدا علیه السلام به کار بگیریم،بیان داشت: همه افراد و مسئولین وظیفه سنگینی بر عهده دارند چراکه باید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهند تاشاهد عنایت آن حضرت در زندگی شخصی و اجتماعی خود باشند.

,
,
,

نماینده ولی فقیه در رودبار جنوب عنوان داشت: شیعه امام حسین علیه السلام بودن یک توفیق است و از طرف دیگر گریه بر آن حضرت یک گریه عادی نیست بلکه یک مبارزه سیاسی است.

,

گروهی با اشاره به اینکه مبارزه با تفکر بنی امیه، مبارزه با استکبار است، اضافه کرد: تمام خباثت و رذیلت ها تاریکی هستند و امام حسین علیه السلام نابود کننده این ظلمت ها و تاریکی ها است.
وی ابراز داشت: امام حسین علیه السلام به ما حیات می بخشد و موجب حیات دینی و معنوی می شود و همانند کشتی نجاتی هستند که موجب نجات انسان ها از دریای پر تلاطم و پر از زرق و برق دنیا هستند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه