اخبار داغ

صرفا جهت اطلاع؛

ایجاد ترافیک برای رفع نیازمندی/ یکه تازی دلالان موبایل در میدان قدس سراوان

ایجاد ترافیک برای رفع نیازمندی/ یکه تازی دلالان موبایل در میدان قدس سراوان
خیابان قدس شهرستان سراوان یکی از معابر پر رفت و آمد این شهرستان است که میدان این خیابان به جولان دلالان موبایل مبدل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون؛ خیابان قدس شهرستان سراوان به دلیل وجود تنوع محصولات غذایی، بهداشتی، البسه، کیف و‌کفش، میوه و تره بار یکی از شلوغ ترین معابر این شهرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,
فروش ادویه، لحاف و تشک، پارچه، کفش، بدلیجات، داروهای گیاهی، کتاب، میوه، ماهی، صیفی جات، لباس سنتی بلوچی، البسه مدرن، بازار پیکو دوزان، پاساژ کفش فروشان، لوازم خانگی و عطر ادکلن از جمله مغازه های موجود در این خیابان است که رفت و آمد نسبت به دیگر معابر و کوچه پس کوچه های شهرستان دو چندان کرده است.
,
 
,
روزانه تعداد افراد زیادی برای تهیه مایحتاج زندگی خود به این بازار مراجعه می کنند و نیازمندی های منزل را این بازار تأمین می کنند.
,
 
,
آنچه که در این خیابان حائز اهمیت است، ازدهام جمعیت در میدان قدس جنب مرکز بهداشتی و درمانی شماره دو شهرستان است که مشغول به خرید و فروش موبایل هستند.
,
 
,
جمعیت به حدی در این مکان زیاد است که تردد برای خودرو ها و رفت و آمد شهروندان را با مشکل مواجه کرده است و مدتهاست که شهروندان با این معضل در این مکان دست و پنجه نرم می کنند.
,
 
,
جنب میدان قدس شهرستان نیز مرکز بهداشتی و‌ درمانی شماره دو شبکه بهداشت قرار دارد که روزانه بیماران و مادران باردار جهت مداوا به این مرکز مراجعه می کنند که رفت و آمد به این مرکز نیز با توجه به ازدهان جمعیت دست فروشان و دلالان موبایل با مشکل مواجه است و شهروندان جهت عبور و مرور دچار مشقت می شوند.
,
 
,
یکی از شهروندان سراوانی که به مرکز بهداشت و درمان واقع در این محل مراجعه کرده است، در گفتگو با شستون اذعان داشت: تعداد افرادی که در این میدان وجود دارد در شبانه روز متفاوت است و اکثر این افراد ساعات اولیه صبح و عصر در اینجا مستقر هستند.
, شستون ,
 
,
وی افزود: طبق شنیده ها اکثر موبایل هایی که در این مکان رد و بدل می شود، گویا سرقتی هستند که عدم شارژر و جعبه تلفن همراه این شک را به واقعیت بیشتر نزدیک می کند.
,
 
,
یکی دیگر از شهروندان ضمن گلایه مندی از وضعیت موجود در این قسمت از شهر، گفت: خیابان قدس و انتهای خیابان نبوت به تنگه هرمز شهرستان تبدیل شده است.
,
 
,
وی افزود: روزانه تعدادی از افراد در این محل اقدام به فروش و تعویض موبایل می کنند و در روز های جمعه این میدان محل فروش انواع پرندگان مبدل می شود.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه