اخبار داغ

معاون سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی:

محدودیت زمانی برای ثبت نام در پیاده روی اربعین وجود ندارد/اجازه سفر اربعین بدون ثبت نام در سامانه «سماح» داده نمی‌شود

محدودیت زمانی برای ثبت نام در پیاده روی اربعین وجود ندارد/اجازه سفر اربعین بدون ثبت نام در سامانه «سماح» داده نمی‌شود
معاون مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: محدودیت زمانی برای ثبت نام افراد در پیاده روی بزرگ اربعین وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شاهین حق شناس در گفت و گو با اروم نیوز، گفت: ثبت نام و صدور ویزای اربعین از ۲۰ شهریور آغاز شده و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: متقاضیان حضور در پیاده روی زیارت اربعین ۹۶ می توانند با مراجعه مستقیم به سامانه «سماح« به نشانی ‏www.samah.haj.ir و یا از طریق هر یک از دفاتر زیارتی مجاز ، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

,

معاون سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی، تاکید کرد: در حال حاضر صدور ویزا فقط در کنسول گری شهرهای تهران، مشهد و اهواز صورت می پذیرد و قرار است دفتر کنسول گری موقت آذربایجان اوائل مهر ماه در شهر تبریز دایر شود.

,

حق شناس تصریح کرد: ثبت نام ویزا اکنون مشکلی نداشته و از سرعت پیشرفت خوبی برخوردار است مردم میتوانند پس از مراجعه به سایت و ثبت نام نسبت به واریز مبلغ اقدام نموده و مراحل را تکمیل کنند .

,

وی افزود : مبالغ مورد نیاز این ثبت نام ۴۰دلار از بابت ویزا بوده که به نرخ روز دلار حساب شده و پراخت میشود ۱۸۸هزار ریال از بابت بیمه افراد ،۱۰۹هزار ریال از بابت روادید و ۶۲هزار ریال از بابت خدمات درمانی اخذ می گردد.

,

معاون سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی، ادامه داد: پس از ثبت نام در سایت و تحویل مدارک به دفتر زیارتی محل پاسپورت و مدارک به ستاد مرکزی استان ارسال شده و پس از آن جهت اخذ ویزا از دفتر کنسول گری تهران اقدام می گردد .

,

وی، با بیان اینکه اجازه سفر اربعین به کسانی که در سامانه سماح ثبت‌نام نکرده‌اند داده نمی‌شود،گفت: تمامی کنترلها، مشخص شدن دفاتر قانونی، صدور روادید، گروه‌بندی ها، تاریخ اعزام و بازگشت، راهنمایی خروج از مرزها، بیمه زائران و خدمات پزشکی از طریق نام‌نویسی انجام می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه