اخبار داغ

برای ششمین سال متوالی؛

همایش شیرخوارگان حسینی در ۲ نقطه از شهرستان کمیجان برگزار می شود

همایش شیرخوارگان حسینی در ۲ نقطه از شهرستان کمیجان برگزار می شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کمیجان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان کمیجان همزمان با سراسر کشور در دو شهر کمیجان و میلاجرد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام فیروزجائی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی با هماهنگی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) به یاد کودکان کشته شده در روز عاشورا در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

وی با اشاره به مقام شامخ حضرت علی اصغر(ع) در جهان تصریح کرد: حضرت علی اصغر(ع) درخشان‌ترین چهره کربلا و بزرگترین سند مظلومیت در تاریخ است. با شهادت این طفل ۶ ماهه، دشمن قسی القلب بودن خود را به جهانیان نشان داد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کمیجان بیان کرد: حضرت علی اصغر(ع) در بین شیعیان به باب الحوائج معروف شده است. در همایش شیرخوارگان حسینی مادران زیادی به نوزادان و طفل های خود لباس و سربندهای یا حسین(ع) یا حضرت علی اصغر(ع) می‌پوشانند و در این مراسم عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع) نشان می دهند.

,

وی در ادامه افزود: همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان کمیجان برای ششمین سال متوالی در شهرستان کمیجان برگزار می شود. این همایش در شهرستان کمیجان همزمان و هماهنگ با مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در سراسر کشور که در حال برگزاری است در دو شهر کمیجان و میلاجرد برگزار می‌شود.

,

حجت الاسلام فیروزجائی تصریح کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان کمیجان در روز جمعه اولین جمعه ماه محرم از ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه امام خمینی(ع) محله سراب و در شهر میلاجرد در مهدیه این شهر برگزار می شود.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کمیجان خاطرنشان کرد: مراسم شهر کمیجان از ساعت ۹:۳۰ صبح با تلاوت قرآن کریم آغاز و در ادامه  سخنرانی، روضه خوانی و توسل به حضرت باب الحوائج علی اصغر (ع) برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه