اخبار داغ

سیدرضا مؤید خراسانی:

مداحان در تشریح زندگی اهل بیت غلو و تضعیف نکنند

مداحان در تشریح زندگی اهل بیت غلو و تضعیف نکنند
شاعر و مداح اهل بیت (ع) گفت: توصیه به جوانان این است که جریان مداحی اهل بیت (ع) را غلو و تضعیف نکنند و همان مطلبی که با اصل روایات تطبیق دارد را رواج دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا مؤید خراسانی، شاعر و مداح اهل بیت (ع) در گفت‌وگو با محراب خبر در حاشیه اختتامیه شعر ۵ سوگند پیرامون ارتباط بین شعر انقلابی و آیینی، اظهار کرد: مداحی از زمان رسول اکرم (ص) شروع شد و تا به امروز ادامه یافته است و از همان زمان تا کنون در پیشبرد اهداف دین، مذهب و حتی در حرکت بنیادین انقلاب اسلامی نیز بسیار مؤثر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محراب خبر,

شاعر و مداح اهل بیت (ع) تصریح کرد: گاهی اوقات با مداحی کاری انجام می‌شود که با چند جلد کتاب و سخنرانی نمی‌توان آن را انجام داد و از این رو توصیه به جوانان این است که جریان مداحی اهل بیت (ع) را غلو و تضعیف نکنند و همان مطلبی که با اصل روایات تطبیق دارد را رواج دهند.

,

وی با بیان اینکه مداحان و هیئت‌های جوان به فکر مسائل دنیوی نباشند و با اخلاص در این راه قدم بردارند، خاطرنشان کرد: اهل بیت (ع) صرفا برای زمان خود زندگی نکردند و به شهادت نرسیدند بلکه برای تمامی انسان‌های طول تاریخ سرمشق به جا گذاشته‌اند و باید از این حرکت عظیم در راه رسیدن به مقاصد عالیه زمانه استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه