اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب:

والدین سلامتی فرزندان را قربانی هزینه سرویس نکنند/ لزوم توجه خانواده ها به هشدارهای پلیس برای انتخاب سرویس مدارس

والدین سلامتی فرزندان را قربانی هزینه سرویس نکنند/ لزوم توجه خانواده ها به هشدارهای پلیس برای انتخاب سرویس مدارس
فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب با تاکید بر لزوم توجه خانواده ها به هشدارهای انتخاب سرویس مدارس پلیس شهرستان گفت والدین سلامتی فرزندان را قربانی هزینه سرویس مدارس نکنند و امنیت و سلامتی جسمی و روحی فرزندان را مورد توجه قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ محمدرضا یاری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: امنیت سرویس مدارس و عبور و مرور دانش آموزان در سطح شهر باید موردتوجه اولیاء و مدیران مدارس قرارگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 وی ایمنی دانش آموزان را اولویت اصلی انتخاب سرویس مدارس دانست وافزود خانواده ها در انتخاب سرویس های مدرسه نهایت دقت و توجه راداشته باشند و از امنیت و سلامت فرزندان خود اطمینان حاصل کنند.

,

ایشان باانتقاد ازبرخی معیارهای انتخاب سرویس والدین تاکید کرد: والدین گرامی نباید امنیت و سلامتی فرزندان خود را قربانی کاهش هزینه های سرویس کرده و از انتخاب سرویس هایی که بیشتر ازظرفیت مجاز خودرو دانش آموز سوار می‌کنند اجتناب کنند.

,

  
فرمانده انتظامی شهرستان تاکید کرد امنیت جسمی و روانی دانش آموزان بسیار حائز اهمیت می باشد لذا والدین گرامی از تامین سرویس بصورت متفرقه و انفرادی خودداری کرده و حتما از خودروهای تاکسیرانی شهرستان که برچسب سرویس مدرسه دارند استفاده کنند.

,
,

با نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس، پلیس نیز هرساله توصیه‌هایی به خانواده‌ها دارد که رعایت آنها می‌تواند در پیشگیری از وقوع حوادث و تامین امنیت دانش‌آموزان موثر واقع شود لذا خانواده هاباید به فرزندان خود بیاموزندکه از مسیرمدرسه تا منزل و بالعکس از ارتباط با افراد ناشناس خودداری کند و از خانه تا مدرسه و بالعکس سوارخودروهای ناشناس نشوند و سرویس فرزندانتان قرار دهید

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه