اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش اشتهارد خبر داد:

رشد ۱۰۰ درصدی جمعیت دانش آموزش اشتهارد در ۱۰ سال اخیر

رشد ۱۰۰ درصدی جمعیت دانش آموزش اشتهارد در ۱۰ سال اخیر
مهدی شاهبختی: بر اساس تغییر و تحولات چند سال اخیر در شهرستان، شاهد آن هستیم که جمعیت شهرستان بالاخص جمعیت شهرک صنعتی اشتهارد روند رو به رشدی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی شاه بختی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد در گفتگو با تات خبر با عرض تبریک فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت: بر اساس تغییر و تحولات چند سال اخیر در شهرستان، شاهد آن هستیم که جمعیت شهرستان بالاخص جمعیت شهرک صنعتی اشتهارد روند رو به رشدی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

وی با اشاره به رشد جمعیت در طی ۱۰ سال گذشته اظهار داشت : ۱۰ سال پیش ما حدود ۴۵۰۰ دانش آموز در سطح اشتهارد داشتیم ولی سال تحصیلی جدید را با ۸۴۵۰ دانش آموز آغاز خواهیم کرد یعنی رشدی ۱۰۰ درصدی طی ده سال اخیر که این رشد جمعیت مسئله خوبی برای شهرستان یا شهرهای همچون اشتهارد نیست چون به تبع آن مشکلات هم مضاعف خواهد شد.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد در ادامه تصریح کرد: ما جامعه فرهنگیان اشتهاردی تمام تلاشمان را در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش به کار خواهیم بست ولی با این تغییر و تحول ها به کمک و مشارکت مردم عزیز اشتهارد نیاز داریم .

وی ضمن اشاره به دولتی بودن تمام مدارس در شهرستان افزود : حتی یک مدرسه غیردولتی و غیرانتفاعی در شهرستان نداریم و از طرفی فضای آموزشی ما پاسخگوی این نیاز شهرستان نیست.

,
,
,

مهدی شاه بختی همچنین در خصوص تراکم دانش آموزی بیان کرد : با توجه به تراکم دانش آموزی در مدارس و کمبود فضاهای آموزشی که هرساله روبه افزایش می باشد باید هر سال حدود ۱۲ کلاس یعنی یک مدرسه به مدارس شهرستان اشتهارد اضافه کنیم که این خود مستلزم مشارکت خیرین می باشد .

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد خاطر نشان کرد: به لطف و عنایت خداوند متعال امسال شاهد افتتاح یک باب مدرسه در مسکن مهر در اواسط مهرماه ، یک باب مدرسه دیگر در روستای جعفرآباد که آن هم در مهرماه و همچنین یک باب مدرسه دیگر در مرکز شهر در آذرماه خواهیم بود، همچنین لازم به ذکر است که یک باب مدرسه در زمین های ۱۱۰ هکتاری در بالای جاده اصلی را جهت بهره برداری تحویل گرفتیم که ان شاءالله این مدرسه نیز در آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

,

شاه بختی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز تاکید کرد: ما در شهرستان عزیزانی را داریم که از بضاعت مالی خوبی برخوردار هستند و می توانند بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد را حل کنند لذا امیدواریم این عزیزان به این مقوله ورود کنند و در این مساله مهم ما را یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه