اخبار داغ

مدیرعامل شرکت خدماتی خبر داد:

اورژانس شهرک صنعتی اشتهارد به زودی افتتاح می شود

اورژانس شهرک صنعتی اشتهارد به زودی افتتاح می شود
شمس الله خلج: با توجه به کار جدی و برنامه ریزی شده ی شرکت خدماتی به زودی ساختمان مجهز اورژانس شهرک صنعتی اشتهارد به بهره برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شمس الله خلج مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد در گفتگو با خبرنگار تات خبر، خبر از افتتاح ساختمان اورژانس در آینده ای نزدیک داد و بیان داشت: با توجه به کار جدی و برنامه ریزی شده ی شرکت خدماتی به زودی ساختمان مجهز اورژانس شهرک صنعتی اشتهارد به بهره برداری خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

مدیر عامل شرکت خدماتی تصریح کرد: البته از اول شهریور ماه طبق تفاهمات صورت گرفته و رایزنی های مداوم با مدیران ارشد کشوری و استانی موفق شدیم که یک دستگاه آمبولانس مدرن برای شهرک صنعتی اشتهارد دریافت نماییم که این آمبولانس هم اکنون به طور تمام وقت با لوگوی شهرک در اختیار شهرک قرار دارد.

,

خلج ادامه داد: تا قبل از این در صورت بروز حادثه، خودروی اورژانس، از شهر اشتهارد اعزام و به شهرک می رسید لذا گاه این اتلاف زمان عواقب جدی در پی داشت که هم اکنون این مشکل با وجود آمبولانس اختصاصی شهرک، حل شده است.

,

وی افزود: ما تا آخرین لحظه ی حضور در سنگر خدمت با تمام توان تلاش خواهیم کرد، چرا که این تلاش افتخاری برای ما در جهت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت (حفظ الله) است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه