اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد

تسریع پیگیری درخواست واحدهای متقاضی تسهیلات بهین‌یاب

تسریع پیگیری درخواست واحدهای متقاضی تسهیلات بهین‌یاب
معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: درخواست واحدهای متقاضی تسهیلات در سامانه بهین‌یاب تعیین تکلیف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، منوچهر حبیبی در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان تاکید کرد: واحدهایی که حداقل یک ماه از زمان ثبت نام آنها در سامانه بهین یاب برای درخواست تسهیلات می‌گذرد تعیین تکلیف شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ,  شاخص, ، منوچهر حبیبی در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان تاکید کرد: واحدهایی که حداقل یک ماه از زمان ثبت نام آنها در سامانه بهین یاب برای درخواست تسهیلات می‌گذرد تعیین تکلیف شوند.,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد: باید پرداختی های حوزه کشاورزی به موازات حوزه صنعت پیش برود و در این زمینه تلاش مضاعفی انجام شود چرا که انتظار مسوولان با توجه به کسب رتبه نخست استان در تعداد و مبلغ پرداخت بالا رفته است.

,

این مسوول خاطرنشان کرد: ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صادراتی پرداخت شده است و ۷۵۰ میلیارد ریال هم در دستور کار قرار دارد و در مجموع می‌توان گفت که پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صادراتی در سال جاری پیش‌بینی شده است.

,

وی با تأکید بر اینکه در وضعیت فعلی بسیاری از واحدهای تولیدی نیازمند تأمین تسهیلات هستند، اضافه کرد: برای واحدهایی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد انتظار می‌رود بانک‌ها حمایت خود را دریغ نکنند.

,

لشگری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت،معدن و تجارت هم در این جلسه گفت: از ابتدای امسال تاکنون استان قزوین با ۴۰ فقره پرداخت به مبلغ ۴۶ میلیارد تومان حائز رتبه نخست در کشور شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه