اخبار داغ

نایب‌رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان خراسان:

گلمکان برای برگزاری مسابقات آسیایی دوچرخه‌سواری کوهستان آماده می‌شود

گلمکان برای برگزاری مسابقات آسیایی دوچرخه‌سواری کوهستان آماده می‌شود
نایب‌رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان خراسان رضوی گفت: سال آینده مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری کوهستان را در با حضور کشورهای آسیایی در روستای نوزاد گلمکان برگزار می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرالله لؤلؤ در گفت‌وگو با ندای چناران از آمادگی فدراسیون دوچرخه‌سواری استان خراسان رضوی برای برگزاری مسابقات آسیایی دوچرخه‌سواری کوهستان به‌صورت جایزه بزرگ در گلمکان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

 نایب‌رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان خراسان رضوی اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقه دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ چشمه سبز گلمکان با حضور ۶۰ ورزشکار از خارج استان و ۱۰ دوچرخه‌سوار از استان خراسان رضوی، روز گذشته در روستای نوزاد گلمکان برگزار شد.

,

 

,

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان چناران سطح کیفی این مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه این رقابت ورزشی با سلامت و بدون حادثه برگزار و به ۱۵ نفرِ اول جایزه نقدی به همراه تندیس شرکت توریستی تفریحی چشم سبز گلمکان اهدا شد.

,

 

,

وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری این مسابقه دوچرخه‌سواری کسب آمادگی لازم جهت برگزاری مسابقات آسیایی و بعدازآن جهانی در گلمکان است.

,

 

,

 لؤلؤ در خصوص کیفیت رینگ مسابقات اظهار داشت: امسال دو سکوی پرش آماده کرده بودیم و ورزشکاران بانشاط حرکت می‌کردند و به اذعان خود آن‌ها، کیفت مسابقات نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده بود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قولی که از نایب‌رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی گرفتیم قرار است سال آینده این مسابقات با حضور ورزشکاران کشورهای آسیایی برگزار شود.

,

 

,

نایب‌رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان خراسان رضوی عنوان داشت: کاری که ما باید انجام دهیم این است که کمیته فنی فدراسیون را به گلمکان دعوت کنیم که نواقص موجود در رینگ را به ما تذکر دهند تا بتوانیم آن‌ها را مرتفع کنیم و آماده برگزاری مسابقات آسیایی و بعدازآن، جهانی، شویم.

,

 

,

لؤلؤ همچنین از حمایت شرکت گردشگری و تفریحی چشم سبز، شهرداری و شورای شهر، بسیج، نیروی انتظامی گلمکان، اداره ورزش و جوانان، اورژانس و فرمانداری شهرستان چناران، بخشداری، اداره آموزش‌وپرورش منطقه گلبهار و هیئت دوچرخه‌سواری استان جهت حمایت در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تقدیر کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه