اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز:

ستاد امر به معروف در تمام ادارات و اصناف طرقبه شاندیز تشکیل می‌شود

ستاد امر به معروف در تمام ادارات و اصناف طرقبه شاندیز تشکیل می‌شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز گفت: در تمام ادارات و اصناف ستاد فرعی امر به معروف و نهی ازمنکر تشکیل می شود و رئیس اداره به عنوان رئیس ستاد معرفی می شوند که طبق مصوبه اعضای دیگر ستاد در هر اداره ای دوره آموزشی خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه‌نیوز، حجت الاسلام سید محمد ساجدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز امروز در شورای اداری شهرستان ضمن اشاره به ایام محرم و هفته دفاع مقدس گفت: امام حسین(ع) چراغ هدایت است اما لازمه هدایت و پیدا کردن راه درست در مسیر نور هدایت قرار گرفتن است لذا به همین اندازه از وجود نور هدایت بهره مند خواهیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی ضمن تأکید بر استفاده حداکثری از این ظرفیت الهی افزود: باتوجه به تأکید مقام معظم رهبری بر مقابله با تهدیدات و آسیب های فرهنگی باید بدانیم دشمن روی اقشار مذهبی و هیئتی برای خروج از مسیر انقلاب طرح و برنامه ریزی داشته است.

,

 

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز ضمن تأکید بر نظارت و توسعه فرهنگ دینی در نقاط مختلف اظهار کرد: شورای هیئات مذهبی به عنوان یکی ازتشکل های میانی و به صورت رسمی فعالیت دارند در ابان  ماه آینده پنجمین دوره انتخابات این شورا برگزار می شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه مشخصات کامل هیئت ها باید در سامانه اینترنتیثبت شود افزود: این شورا برای سبک مردمی ماندن هیئات و مساجد ایجاد شد که واسطه ای با اداره تبلیغات و هیئت است.

,

 

,

حجت الاسلام ساجدی گفت: کانون مداحان شهرستان در سومین دوره به عنوان سخنگوهای شیعه فعالیت دارد که در کمیته های نظارتی که تشکیل شده فراخوان و ساماندهی می شوند، و در آینده مداحان شهرستان رتبه بندی خواهند شد.

,

 

,

وی ضمن تأکید بر آشنایی و انس با قرآن در سطح دانش آموزان افزود: یکی از منابع رسمی قرآنی کشور سازمان دارالقرآن است و از سالهای گذشته مقرر شده در هر روستایی یک خانه قرآن باید وجود داشته باشد.

,

 

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر طرقبه شاندیز تصریح کرد: برنامه های مفصل بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی وجود دارد و اجرای آن نیاز به جدیت دارد.

,

 

,

وی افزود: در تمام ادارات و اصناف ستاد فرعی امر به معروف و نهی ازمنکر تشکیل می شود و رئیس اداره به عنوان رئیس ستاد معرفی می شوند که طبق مصوبه اعضای دیگر ستاد در هر اداره ای دوره آموزشی خواهند داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه