اخبار داغ

به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد

مسابقه نقاشی نسل آلاله ها در جنوب غرب سیستان و بلوچستان+ تصاویر

مسابقه نقاشی نسل آلاله ها در جنوب غرب سیستان و بلوچستان+ تصاویر
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسابقه نقاشی نسل آلاله ها در شهرستان دلگان برگزار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهری بامری مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان در گفتگو با خبرنگار دلگان پرس اظهار کرد: مسابقه نقاشی نسل آلاله ها به مناسبت هفته دفاع مقدس بین کودکان و نوجوانان دختر و پسر این شهرستان برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

وی با بیان اینکه در این مسابقه بیش از 40 نفر شرکت کننده حضور داشته اند، تصریح کرد: مسابقه نقاشی نسل آلاله ها با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع و همچنین آشنایی کودکان و نوجوانان با وقایع آن دوران برگزار شده است.

,

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان اضافه کرد: در این مسابقه کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان باید طرحی از دفاع مقدس را بر اساس برداشت خود از آن دوران را نقاشی می کردند.

,

مهری بامری با تاکید بر اینکه به نفرات برگزیده این مسابقه فرهنگی جوایز نفیسی اهدا شده است، افزود: مسابقه نقاشی نسل آلاله ها با همکاری اداره ورزش و جوانان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان انجام شده است.

,

وی ادامه داد: همچنین در طول هفته دفاع مقدس به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلگان برنامه های فرهنگی شامل مسابقه قرآن و کتابخوانی و همچنین هنری و ادبی در این شهرستان بین کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

,

مهری بامری خاطرنشان کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل های سوم و چهارم انقلاب باید چنین برنامه های فرهنگی و هنری را اجرا کرد.

,

شهرستان دلگان در 475 کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه