اخبار داغ

سرپرست تبلیغات اسلامی بروجن:

105 مبلغ و مبلغه دهه نخست محرم در بروجن فعالیت می کنند

105 مبلغ و مبلغه دهه نخست محرم در بروجن فعالیت می کنند
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بروجن از فعالیت 105 مبلغ و مبلغه همزمان با دهه اول ماه محرم در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید ابوالفضل صالحی در گفتگو با کلار، اظهار داشت: همزمان با دهه اول ماه محرم 105 مبلغ و مبلغه در شهرستان بروجن مشغول فعالیت می شوند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به اعزام 105 مبلغ و مبلغه در دهه اول ماه محرم به مناطق مختلف شهرستان بروجن، گفت: از این تعداد تا به امروز 55 مبلغ بومی، 30 مبلغ اعزامی از قم و 20 مبلغه هستند که احتمال افزایش آنها به 120 نفر هم می رسد.

صالحی هدف از اعزام مبلغین به هیئت های مذهبی را بیان وقایع عاشورا، پاسخگوئی به مسائل دینی و رفع شبهات دینی عزاداران حسینی عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
وی به برگزاری همایش هیئت های مذهبی نیز اشاره کرد و گفت: در این همایش هیئت های مذهبی توجیه و با آسیب های عزاداری در ماه محرم آشنا می شوند.

حجت الاسلام صالحی خاطر نشان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه هفته جاری همزمان با سراسر کشور در مصلی نماز جمعه شهر بروجن برگزار می شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین اهداف قیام امام حسین (ع) و نهضت عاشورا احیای دین مبین اسلام و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

صالحی افزود: ماه محرم و صفر فرصت خوبی برای بازبینی ارزش‌های دینی و اسلامی است که با تحقق این امر آگاهی مردم نسبت به معارف دینی ارتقا یابد و با بصیرت و آگاهی، نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: احیای امر به معروف و نهی‌ از منکر، احیای فرهنگ نماز و عدالت‌خواهی، آزادگی و اخلاص، عشق به شهادت و صبر و استقامت از مهمترین پیام های روز عاشورا است.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه