اخبار داغ

مدیر کل پست خراسان رضوی خبر داد:

آغاز فعالیت پروژه «سیماک» در خراسان رضوی از مهر ماه

آغاز فعالیت پروژه «سیماک» در خراسان رضوی از مهر ماه
مدیر کل پست خراسان رضوی با تأکید بر اینکه شفافیت در حوزه نقل و انتقال املاک و زمین خواری بایستی به حداقل برسد فزود: در همین راستا پروژه سیماک با کاربردی که عموما در روستاها دارد در مهر ماه فعال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز؛ محمد شفیعی مدیر کل پست خراسان رضوی طرقبه شاندیز امروز در شورای اداری شهرستان ضمن اشاره به برند بودن نام طرقبه شاندیز گفت: بدست آوردن برند یکی از دغدغه های اصلی در فضای کسب و کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی افزود: باتوجه به نگرانی هایی در موضوعات اشتغال، رکود و تورم و عدم امکان سرمایه گذاری کلان  در حیطه کسب و کار می توان مشاغل خانگی در این منطقه به عنوان منطقه زیارتی، فرهنگی و گردشگری بروز و ظهور داشته باشد.

,

 

,

شفیعی  با بیان اینکه پست بهترین عامل و ابزار برای توسعه کسب و کار خانگی حتی در فضای مجازی است اظهار کرد: در فضای مجازی نیز قبول، رهسپاری و توزیع و مدیریت رآمدهای حاصله باید تحت نظر پست صورت گیرد.

,

 

,

وی ضمن تأکید بر اهمیت کسب و کار و ایجاد زیرساخت های اینترینتی  افزود: در خراسان رضوی بالاترین آمار خرید و فروش اینترنتی پس از تهران است چراکه مردم برای خرید در فضای مجازی جستجو دارند لذا این ظرفیت در شهرستان  بی بدیل است و آمادگی داریم طرقبه شاندیز را به عنوان شهر نمونه پستی معرفی و زیرساخت های لازم را هم در این زمینه فراهم کنیم.

,

 

,

 مدیر کل پست خراسان رضوی تصریح کرد: 45 میلیون مکان در کشور وجود دارد و 280 هزار مشاغل تفکیک شده داریم اما در برخی مشاغل فضای کسب و کار به عنوان منبع درآمد در کشور پرداخته نشده است.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه شفافیت در حوزه نقل و انتقال املاک و زمین خواری  به حداقل برسد فزود: در همین راستا پروژه سیماک با کاربردی که عموما در روستاها دارد در مهر ماه فعال می شود.

,

 

,

شفیعی گفت:20 دستگاه با این سامانه مرتبط است و با دسترسی بانک های اطلاعاتی در قالب الکترونیک، فرد روستایی برای مجوز کاربری و پروانه بهره برداری ناچار به حضور فیزیکی درادارات مربوطه نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه