اخبار داغ

عضو سابق شورای شهر پارس آباد طلای مسابقات بین‌‎المللی کاراته تبریز را کسب کرد + عکس

عضو سابق شورای شهر پارس آباد طلای مسابقات بین‌‎المللی کاراته تبریز را کسب کرد + عکس
صمد نوری عضو سابق شورای شهر پارس آباد در اولین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام شهرداری تبریز مدال طلا را به خود اختصاص داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، مسابقات بین‌المللی کاراته گرامیداشت شهدای مدافع حریم اهل بیت عصمت و طهارت به میزبانی شهرداری تبریز در حالی روز گذشته به کار خود پایان داد که تیم ایران مقام نخست را به خود اختصاص داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, , آران مغان,

در این مسابقات پس از ایران، جمهوری آذربایجان با کسب 30 مدال طلا دوم و کشور افغانستان و عراق با کسب 20 مدال طلا به طور مشترک سوم شدند.

,

در این دوره از مسابقات تیم منتخب شهرستان پارس آباد مغان به نمایندگی از استان اردبیل در قالب تیم ایران توانستند ۴ طلا، ۲ نقره و ۶ برنز را کسب کنند.

,

نفرات مدال آور برای پارس آباد مغان در این مسابقات عبارتند از، صمد نوری (طلا رده پیشکسوتان)، محمد رزمی (طلا)، علی هژبری (طلا)، امیرحسین هژبری (طلا)، علی حیدری (نقره)، طاها وطنخواه (نقره)، توحید بخشی زاده (برنز)، بهرام نجفی (برنز)، امین نوری (برنز)، نوید رشیدی (برنز) و مهیار حیدری نیز در دو رده سنی مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

,

گفتنی است، صمد نوری سابقه حضور در دوره چهارم شورای اسلامی شهر پارس آباد و از مربیان و داوران مطرح و باسابقه کاراته در شهرستان پارس آباد و استان اردبیل است که توانسته بود در بخش کاتای پیشکسوتان مدال طلای این مسابقات را از آن خود کند.

,

مسابقات بین المللی کاراته جام شهرداری تبریز ۲۰۱۷ با شرکت ۹ کشور اسلامی و بیش از ۱۵ تیم از ایران با میزبانی شهرداری تبریز و مشارکت سپاه پاسداران انقلاب، هیات کاراته استان و فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و همکاری سازمان ورزش شهرداری تبریز برگزار شد.

,

 

,

///

, ///,

////

, ////,

///

, ///,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه