اخبار داغ

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه خدابنده:

سرمایه گذاری نقش بسزایی در ایجاد شغل در کشور دارد

سرمایه گذاری نقش بسزایی در ایجاد شغل در کشور دارد
رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه شهرستان خدابنده گفت: سرمایه گذاری چه داخلی و چه خارجی می تواند نقش بسزایی در ایجاد شغل در کشور داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،امروز کارگروه اقتصادی در اتاق جلسات شهید کاظمی سپاه خدابنده برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

منصور ایمانی رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه شهرستان خدابنده با اشاره به شعار سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: مسؤولان دستگاههای اجرایی و دست اندر کاران جامعه کسب و کار در این بخش می بایست با تکیه بر خرد جمعی و همکاری و تعامل سازنده زمینه تقویت تولید و توسعه اشتغال را فراهم کنند تا از این طریق ضمن ایجاد فرصت های شغلی جدید برای متقاضیان کار نرخ بیکاری در شهرستان خدابنده کاهش یابد.

,

وی در ادامه افزود : سرمایه گذاری چه داخلی و چه خارجی می تواند نقش بسزایی در ایجاد شغل در کشور داشته باشد.

,

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه شهرستان خدابنده تاکید کرد :نامگذاری سال نشان از دغدغه رهبر معظم انقلاب دارد و همه ما می بایست با الهام از منویات ایشان تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت و توسعه اشتغال پایدار به کار گرفته و زمینه های رشد و شکوفایی اقتصادی میهن اسلامی را فراهم آوریم.

,

وی با اشاره به تأکید بر اقتصاد مقاومتی در بیانات مقام معظم رهبری و تبیین مبانی فکری و نظری آن در سیاستهای ابلاغی توسط معظم له گفت: ضروریست دستگاههای شهرستانی نیز برش شهرستانی حوزه اقتصاد مقاومتی را تهیه و به دنبال جذب سهم مطالبات شهرستان باشند.

,

ایمانی افزود: در بحث ایجاد اشتغال و حمایت از واحدهای تولیدی در شهرستان اقداماتی توسط دستگاهها انجام شده که امیدواریم در حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان شهرستان گام های بلندی بر داریم.

,

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه شهرستان از اعضای کارگروه خواست تا پروژه های الویت دار اقتصاد مقاومتی در حوزه کاری خود را ارائه کنند تا پس از احصاء و بررسی و الویت بندی پروژه ها، تمام ظرفیت کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان در جهت حمایت از این پروژه ها عملیاتی شود.

,

وی با اذعان به اینکه دیپلماسی اقتصادی ما در آن‌سوی مرزها کم‌رنگ است، گفت: محصولات تولیدی کشور به دلیل ضعف‌های دیپلماسی آن‌چنان نمود لازم را پیدا نمی‌کند.

,

ایمانی بابیان اینکه ضعف‌های موجود در دستگاه اقتصادی، معیشت و اقتصاد خانواده را ضعیف می‌کند، اظهار کرد: نبود حلقه‌های هماهنگ‌کننده در اقتصاد باعث بروز مشکلات اقتصادی برای مردم می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه