اخبار داغ

در دیدار وزیر کشور با امام جمعه کرج مطرح شد؛

اشتغال اولویت استاندار جدید البرز باشد/ جابجایی سریع استانداران به واسطه ایجاد ثبات در استان هاست

اشتغال اولویت استاندار جدید البرز باشد/ جابجایی سریع استانداران به واسطه ایجاد ثبات در استان هاست
به واسطه وجود قومیت ها و معضل بیکاری استاندار جدید البرز باید در این عرصه ورود کند و با توجه به سابقه اقتصادی که دارد گام هایی در راستای اشتغال بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ وزیر کشور صبح امروز در دیدار با امام جمعه شهر کرج خدمت به مردم را نیازمند سعه صدر دانست و با اشاره به همراهی ائمه جمعه و مسئولین با استاندار جدید البرز گفت: علی رغم مخالفت امام جمعه گیلان با رفتن محمدعلی نجفی از این استان بنا شد از تجربیات ایشان پس از ۴ سال در استان البرز استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

عبدالرضا رحمانی فضلی البرز را یکی از استان های مهم کشور ارزیابی کرد و افزود: عملکرد سید حمید طهایی در حوزه های مختلف مثبت بوده و سعی شد از استاندار با تجربه ای برای این منطقه بهره ببریم و البته استانداران با ائمه جمعه استان ها تعامل خوبی دارند و انتخاب آنها به واسطه ایجاد ثبات در مناطق خواهد بود.

,

وزیر کشور در خاتمه جابجایی سریع استانداران را به واسطه برنامه ریزی ۴ ساله برای مناطق اعلام کرد و اظهار داشت: تاکید ما هماهنگی استاندار با نماینه ولی فقیه در استان هاست و نجفی در استان گیلان این تعامل را با امام جمعه آن منطقه داشت و ایجاد ثبات در شهرها حائز اهمیت است.

,

همچنین امام جمعه کرج در این دیدار با تاکید بر اینکه البرز فاقد بسیاری از زیرساخت های دیگر استان هاست به فعالیت استاندار سابق البرز با تمام ظرفیت اشاره کرد و ضمن تقدیر از سید حمید طهایی گفت: با توجه به وجود قومیت ها و معضل بیکاری استاندار جدید البرز باید در این عرصه ورود کند و با توجه به سابقه اقتصادی که دارد گام هایی در راستای اشتغال بردارد.

,

حجت الاسلام حسینی همدانی به ظرفیت های مناسب البرز در زمینه کشاورزی اشاره کرد و افزود: متاسفانه مسیر کشاورزی در استان رو به زوال بوده و به سمت صنعت گرایش پیدا کرده است و با توجه به اینکه صنعت در البرز به قدر کافی پاسخگو نیست هر دو بخش متحمل ضرر شده اند اما البرز پتانسیل بالایی در بخش کشاورزی و صنعت دارد.

,

شایان ذکر است مراسم تودیع و معارفه استاندار البرز ساعت ۱۰ صبح امروز ۲۸ شهریورماه سه‌‌ شنبه هفته جاری در سالن شهیدان نژادفلاح با حضور مسئولان برگزار و در این مراسم، استاندار سابق البرز “سیدحمید طهایی” تودیع و “محمدعلی نجفی” استاندار سابق‌ گیلان، به عنوان استاندار البرز معرفی می‌ شود.

,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه