اخبار داغ

باز هم حاشیه در دانشگاه یاسوج

اسکان 150 دانشجوی دانشگاه یاسوج در پارک ها و نمازخانه ها/معاون دانشگاه:شرایط هم این است چه بخواهید یا خواهید

اسکان 150 دانشجوی دانشگاه یاسوج در پارک ها و نمازخانه ها/معاون دانشگاه:شرایط هم این است چه بخواهید یا خواهید
بر اساس شواهد و در بی هماهنگی های مسئولان دانشگاه یاسوج ، برخی از ورودی سال گذشته این دانشگاه بدون خوابگاه مانده انده و مسئولان جوابگوی مطالبه آنها در این دانشگاه نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر، شاید در چند سال اخیر کمتر زمانی وجود داشته باشد که حاشیه ای از ساختمان آجری دانشگاه یاسوج به گوش نرسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر،,

این حاشیه ها که یکی از پس از دیگری در رسانه ها منعکس شده اند به یکی و دتا ختم نمی شود از استخدام های بی ضابطه گرفته تا دیگر مسائل که یکی پس از دیگری در دانشگاه مادر استان به وقوع پیوسته است.

,

در جدیدترین حاشیه های دانشگاه یاسوج ، می توان دربدری دانشجویان غیر بومی و نبود خوابگاه برای آنان را اشاره کرد که در حال حاضر مسئولان جوابگوی آنان نیستند.

,

یکی از دانشجویان در گفتگو با خبرنگار ما به این حاشیه های جدید دانشگاه اشاره کرد و افزود:متأسفانه باید بگوییم به دلیل بی تدبیری مسئولان در حال حاضر چیزی حدود 150دانشجوی ورودی 95 و حتی 94 بدون خوابگاه هستند.

,

, ,

وی با تأکید بر اینکه در این چند شب این دانشجویان که بیشتر غیر بومی و در شیفت روزانه هستند در پارک یا نماز خانه دانشگاه می خوابند، تصریح کرد:در دیدار دانشجویان با معاون دانشگاه ، آقای معاون فقط به این کلمه بسنده کرد، که شرایط هم این است؛ چه بخواهید و یا نخواهید.

,

این دانشجوی دانشگاه یاسوج ابراز کرد: طبق قانون این دانشجویان روزانه هستند و باید برای انها خوابگاه مهیا شود، اما آن چیزی که امروز بر همه عیان شده بی تدبیری مسئولان دانشگاه است که خوابگاهی برای این تعداد از دانشجوبان مهیا نکرده اند.

,

, ,

وی به جوابهای سرخرمن مسئولان برای این مشکل اشاره کرد و گفت:با توجه به پیگیری های پی در پی دانشجویان در این موضوع مسئولان گفته اند اگر تا یک هفته دیگر ظرفیت برخی از خوابگاهها برای ورودی های 96پر نشد می توانیم به شما خوابگاه بدهیم که جای بسی تأمل است.

,

این دانشجوی ورودی 95دانشگاه یاسوج با بیان اینکه موضوع که این قضیه یک احجاف در حق دانشجویان است،بیان کرد: در حال حاضر دانشجویانی هستند که سه شب را در پارکها به دلیل نبود خوابگاه گذرانده اند و حتی مسئولان خم به ابرو نیاروده و در جواب گفته اند بروید و خوابگاهها خودگردان برای خود تهیه کنید.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه