اخبار داغ

مسئول فقه و بازار سازمان بسیج اصناف کشور تاکید کرد

اصول فقه بازار بستر مناسبی برای ترویج بازار اسلامی

اصول فقه بازار بستر مناسبی برای ترویج بازار اسلامی
مسئول فقه و بازار سازمان بسیج اصناف کشور بر لزوم توجه ویژه به کلاس‌های فقه بازار اشاره کرد و گفت: متقاضیان جواز کسب در کشور باید به اصول فقه بازار آشنا شوند تا همه در بحث خرید و فروش کالا و اجناس دچار مشکلی شرعی نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ حجت‌الاسلام عبدالسمیع ناسخی مسئول فقه و بازار سازمان بسیج اصناف کشور، در دوره آموزشی فقه بازار در اراک با اشاره به مسائل بیان شده پیرامون بازار اسلامی گفت: برای داشتن بازاری اسلامی، باید مسائل فقهی و کسب تجارت اسلامی برای بازاریان تبیین و شفاف سازی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

ناسخی بر لزوم ارتباط حوزه های علمیه با اصناف و کسبه اشاره کرد و افزود: باتوجه به نفوذ روحانیت در جمع بازاریان، این قشر می‌توانند بسیاری از مباحث برای اصناف و بازاریان را تبیین کنند؛ البته در این مسیر نیز باید اصناف همکاری لازم را با روحانیت در جهت ترویج فرهنگ اسلامی در بازار داشته باشند.

,

مسئول فقه و بازار سازمان بسیج اصناف کشور به لزوم توجه ویژه به کلاسهای فقه بازار اشاره کرد و گفت: متقاضیان جواز کسب در کشور باید به اصول فقه بازار آشنا شوند تا همه در بحث خرید و فروش کالا و اجناس دچار مشکلی شرعی نشوند.

,

علی جعفر محصولی نایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی در نشست صمیمی مسئول فقه بازار سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: در اطراف بازار اراک ۹ مسجد وجود دارد که در اقامه نماز اول وقت نقش موثری دارند.

,

محصولی با انتقاد از عدم تعبیه نمازخانه و سرویس بهداشتی برای پاساژهای جدیدالتأسیس اظهار کرد: این موضوع باید از سوی مسئولان با جدیت بیشتری پیگیری شود.

,

IMG_0999 IMG_0991 IMG_1008

, IMG_0999, IMG_0999, IMG_0991, IMG_0991, IMG_1008, IMG_1008,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه