اخبار داغ

اندر حکایت کلنگ زنی بعد از عملیات ساخت؛

استاندار نیامد بنرها را پایین آوردند+عکس

استاندار نیامد بنرها را پایین آوردند+عکس
هفته گذشته بود که نصب بنرهایی در محل اجرای پروژه بزرگترین بازارچه جنوب کرمان چشم ها را به خود جلب کرد. براساس نوشته های این بنرها اطلاع رسانی می شد که قرار است استاندار برای کلنگ زنی این پروژه به شهرستان رودبار جنوب سفر کند ولی گویا استاندار نیامد و بنرها بعد از مدتی پایین کشیده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، کلنگ زنی از رسومی است که از سوی مدیران برای آغاز به کار طرح های عمرانی به کار می رود. اما این رسم قدیمی گاهی اوقات با حاشیه های جالبی مواجه می شود که پرداختن به آن خالی از لطف نیست!
حتما بارها از کلنگ زنی چند باره پروژه ها شنیده اید اما شاید کمتر از کلنگ زنی یک پروژه شنیده اید که عملیات ساخت آن آغاز شده است. این حکایت پروژه ساخت بزرگترین بازارچه جنوب کرمان با نام پارسیان است. چندین ماه است که عملیات ساخت این طرح قابل تقدیر آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,
,


اما هفته گذشته بود که نصب بنرهایی در محل اجرای این پروژه چشم ها را به خود جلب کرد. براساس نوشته های این بنرها اطلاع رسانی می شد که قرار است استاندار برای کلنگ زنی این پروژه به شهرستان رودبار جنوب سفر کند.
ولی گویا استاندار نیامد و بنرها بعد از مدتی پایین کشیده شدند و پروژه بدون مراسم کلنگ زنی در حال اجرا باقی ماند. مطمئنا اطلاع رسانی اقدامات مثبت دولت بسیار خوب و مناسب است اما گاهی بهتر است به جای وعده و وعید و یا مراسمات و کلنگ زنی های بیهوده توجه بیشتری به اجرای طرح ها شود تا سرعت آنها بیشتر شود و خرگوش پیشرفت در خواب نماند و از لاک پشت محرومیت ها عقب نماند.

, ,
,
,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه