اخبار داغ

با حکم وزیر دادگستری؛

مدیرکل دادگستری قزوین، رییس تعزیرات حکومتی کشور شد

مدیرکل دادگستری قزوین، رییس تعزیرات حکومتی کشور شد
مدیرکل دادگستری قزوین به عنوان معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ جمال انصاری پس از بیش از هفت سال خدمت در مسئولیت ریاست کل دادگستری استان قزوین، به عنوان معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور منصوب می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


آخرین جلسه شورای مسئولان قضایی استان قزوین شب گذشته(دوشنبه) در سالن جلسات این اداره برگزار شد و اعضا از رئیس‌کل دادگستری استان قزوین به واسطه تلاش‌ها و ارتقای سطح دستگاه قضایی استان تقدیر و تشکر کردند. 

جمال انصاری در این نشست با اشاره به انتصاب خود در روز 26 شهرویر 1389 بیان کرد: پس از هفت سال و یک ماه و دو روز خدمت در استان قزوین از همکاری با مجموعه کارکنان اداری و قضایی استان بسیار مسرور شدم. 

وی ادامه داد: توفیق حاصل شده در استان قزوین حاصل تلاش همه مجموعه کارکنان در بخش اداری و قضایی بوده است و اگر قصوری بوده، حلالیت طلبیده و امیدوارم تجربه گذشته توشه‌ای برای خدمت افزون‌تر در استان باشد. 

رسیدن به رضایت مردمی یک هدف در دستگاه قضایی است
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: روحیه خدمت، تلاش و ایثارگری موجب شد تا مجموعه دستگاه قضایی استان به دستاوردهای حاضر دست یابد؛ البته ممکن است برخی مدیریت را واجد مواهب و امکانات ماوراء بدانند که باید گفت به واقع برای کسی که به دنبال خدمت به مردم است؛ مدیریت جز یک کار پراسترس نیست. 

وی تصریح کرد: مدیریت خدمت به مردم توأم با سختی و فشار است؛ چراکه خدمت به مردم کار کوچکی نیست و رسیدن به رضایت مردمی یک هدف در دستگاه قضایی است. 

انصاری عنوان کرد: با توجه به مراجعه پرونده‌ای مردم به دستگاه قضایی کسب رضایت همه مراجعان ناممکن و یا بسیار سخت است؛ ولی تلاش در جهت رسیدن به رضایت مردم راهی است که با توکل به ایزدمنان دست یافتنی است. 

وی توضیح داد: بستر خدمت در استان قزوین فراهم بوده و این زمینه مهیاست از این رو لازم است برای خدمت هرچه بیشتر به مردم از فرصت‌های موجود استفاده کنیم و بدانیم که مسئولیت‌ها فرصت‌های زودگذر است که باید از آن برای خدمت به مردم بیش از پیش بهره ببریم. 

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: استفاده از فرصت‌های خدمت موجب می‌شود تا در درگاه الهی روسفید شویم؛ از این رو باید در مسئولیتی که داریم همواره خدمت به مردم را مدنظر داشته باشیم. 

دستگاه قضایی استان در شرایط مطلوبی قرار دارد 
در ادامه دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: حضور آقای انصاری در قزوین برکات و دستاوردهای زیادی را به همراه داشت که در نخستین کلام باید از حمایت‌های شایسته ایشان از مجموعه دستگاه قضا و کارکنان اداری و قضایی یاد کرد. 

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی افزود: در دوران آقای انصاری موضوع استقلال دستگاه قضایی با جدیت و با تعامل مناسب مورد پیگیری قرار گرفت و امروز دستگاه قضایی استان در شرایط مطلوبی قرار دارد. 

در ادامه برخی دیگر از حاضران با تقدیر از تلاش‌های انصاری در مسئولیت رئیس کل دادگستری استان قزوین، برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کردند. 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
, رسیدن به رضایت مردمی یک هدف در دستگاه قضایی است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه