اخبار داغ

در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس مطرح شد؛

هفته دفاع مقدس؛ برگ زرینی در تاریخ کشور/۱۰۰ عنوان برنامه همزمان با این هفته در فراهان برگزار می شود

هفته دفاع مقدس؛ برگ زرینی در تاریخ کشور/۱۰۰ عنوان برنامه همزمان با این هفته در فراهان برگزار می شود
هفته دفاع مقدس؛ برگ زرینی در تاریخ کشور/۱۰۰ عنوان برنامه همزمان با این هفته در فراهان برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  فراهان خبر؛ سید احمد سجادی، فرماندار فراهان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان فراهان گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای ارج نهادن بر ارزشهای دفاع مقدس و تاکید بر لزوم انجام امور فرهنگی برای زنده نگه داشتن ایثارگری های رزمندگان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: همانگونه که شهدا برای دفاع از اسلام به میدان آمدند و در این راه بهترین سرمایه خود یعنی جانشان را تقدیم کردند ما نیز در انتقال ارزش های هشت سال دفاع مقدس به نسل های آینده نباید کوتاهی کنیم.

,

سجادی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور است، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس باید تجلی استقامت و پایداری امت اسلامی را به نحو شایسته به نمایش بگذاریم.

,

, ,

انعکاس عظمت دفاع مقدس، رسالتی سنگین و همیشگی است

, انعکاس عظمت دفاع مقدس، رسالتی سنگین و همیشگی است, انعکاس عظمت دفاع مقدس، رسالتی سنگین و همیشگی است,

سرگرد حسین رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در ادامه این نشست گفت: همه باید برای حفظ ارزش های دفاع مقدس همکاری و همدلی داشته باشیم و برای شناساندن آن به نسل های جدید و یادآوری خاطرات آن برای رزمندگان تلاش کنیم.

,

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، ایران اسلامی در برابر کفار ایستاد و با سربلندی پیروز شد، لذا انعکاس عظمت این دوران، رسالتی سنگین و همیشگی است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

,

رضایی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس حاصل خون مطهر شهدا و صبر و استقامت مادران شهدا است، این هفته فرصتی برای نمایش توان دفاعی و نظامی ایران است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: با عنایت به برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی در سال ۹۷ شهرستان‌های استان نیز بایستی قبل از کنگره شهدای استان یادواره شهرستانی را برگزار کنند.

,

وی تصریح کرد: یادواره شهرستانی فراهان همزمان با هفته دفاع مقدس در روز پنجشنبه ۶ مهر مصادف با ۷ محرم در فرمهین با حضور خانواده های معظم شهدا و مردم ولایت مدار و متدین فراهان برگزار می شود.

,

رضایی افزود: امسال هفته دفاع دفاع مقدس با شعار «من انقلابی ام» آغاز شده و در این راستا برنامه‌های نوین تدوین و اجرایی می شود.

,

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با اشاره به برگزاری ۱۰۰ برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در این هفته برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، نظامی، ورزشی، درمانی و ... در سطح شهرستان فراهان برگزار می شود که از مهمترین آنها برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، روایتگری شبانه هر شب یک مسجد، جام فوتسال مدافعان حرم و دیگر برنامه های تدارک دیده شده است که در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج برگزار می شود.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه