اخبار داغ

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

هشدار جدی دستگاه قضا به به مخلان امنیت/ 4 اراذل و اوباش کهگیلویه و بویراحمد در انتظار حکم اعدام اند

هشدار جدی دستگاه قضا به به مخلان امنیت/ 4 اراذل و اوباش کهگیلویه و بویراحمد در انتظار حکم اعدام اند
مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار مورد از اراذل و اوباش کهگیلویه و بویراحمد در انتظار حکم اعدام اند و آنهایی که هنوز دستگیر نشدند منتظر سیلی قانون باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،جلسه پیشگیری از وقوع جرم با موضوعات، امنیت مدارس در مهرماه، مدیریت هیئت های مذهبی در ماه محرم و بررسی نقاط حادثه خیز استان با حضور مسوولان قضایی، اجرایی و انتظامی استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در این جلسه با تبریک و تسلیت به خانواده  شهدای حریم امنیت کشور به ویژه شهید فرزادیان گفت: مردم از اینکه می بینند عناصر آشوب گر و اوباش مجازات می­شوند راضی­اند و این خوشحالی را در روزهای اخیر در استان مشاهده کردیم.

,

رییس کل دادگستری استان اظهار کرد: از نیروهای انتظامی در مقابله با اراذل و اوباش حمایت می کنیم تا با پشت گرمی با آنها برخورد کنند، زیرا اگر مأمور نیروی انتظامی با ترس و نگرانی از عواقب برخورد با شرارت رو به رو شود نمی تواند کارش را به خوبی انجام دهد.

,

حجت الاسلام مزارعی  گفت: از مجموعه های امنیتی و انتظامی می خواهیم با مدیریت و نظارت بر هیئت های مذهبی امنیت عزاداران حسینی را فراهم کنند.

,

وی بیان کرد: پیشگیری موضوعی نیست که به تنهایی توسط یک ارگان اجرایی و عملی شود، هر کسی در حوزه خودش فعالیت کند تا زمینه های مختلف امنیت برای مردم فراهم شود و فساد درون جامعه به حداقل برسد.

,

حجت الاسلام والمسلمین مزارعی با بیان اینکه حضور پلیس برای مردم امنیت می آورد یادآور شد: اقدامات پیشگیری از سوی همه ارگان ها خوب بوده اما می بایست به نقطه مطلوب برسیم.

,

تدابیر ویژه دستگاه قضا برای برقراری امنیت پایدار در ماه محرم

,

وی با تأکید بر اینکه امنیت ماه مهر و ایام محرم الحرام به بهترین نحو برقرار شود گفت: نظارت های انتظامی و امنیتی در هیئت های مذهبی جدی گرفته شود و همچنین پلیس با گشت زنی و نظارت دقیق بر معابر و گذرگاهها و نیز مدیران مدارس با بررسی وضعیت سرویس های مدرسه، آغاز مطلوبی را برای شروع مدارس برقرار نمایند.

,

رییس شورای قضایی استان گفت: همانگونه که بساط داعش در سوریه و عراق در حال جمع شدن است، داعشی های داخلی نیز برچیده می شوند و عناصر آشوب گر با اشد مجازات رو به رو خواهند شد.

,

مزارعی خبر داد: به مردم قول می دهیم اراذل و اوباش را جمع و ریشه هایش را بخشکانیم، برای نمونه چهار مورد از اراذل و اوباش کهگیلویه و بویراحمد در انتظار حکم اعدام اند و آنهایی که هنوز دستگیر نشدند منتظر سیلی قانون باشند.

,

رییس کل دادگستری استان در پایان افزود: جهت پیشگیری از جرایم اجتماعی، با شناسایی دست فروشان، تجمیع آنها و اخذ عوارض، امنیت را در این حوزه برقرار نمایید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه