اخبار داغ

فرمانده سپاه خدابنده:

بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در خدابنده برگزار می شود

بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در خدابنده برگزار می شود
فرمانده سپاه خدابنده از برگزاری بیش از 50عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق24,

وی به روز شمار هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جمعه به نام معنویت،اقتدار نیروهای مسلح،وحدت ملی،سلامت،شنبه علم و فناوری،جوانان و سربازان،یکشنبه ولایت مداری،همبستگی ملی،دفاع همه جانبه،دوشنبه اقتصاد مقاومتی،خودباوری،پشتیبانی مردم و اصناف،سه شنبه بصیرت افزایی،دشمن شناسی،بیداری اسلامی،استکبار ستیزی،چهار شنبه رزمندگان،پیشکسوتان،زنان اسوه های صبر و مقاومت،پنج شنبه شهیدان،جانبازان،آزادگان،ایثارگران و جمعه فرماندهان،عزت مداران،حماسه آفرینان نامگذاری شده است.

,

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس،اجری مراسم صبحگاه و نواختن زنگ مهر و مقاومت،شرکت بسیجیان در نماز جمعه،دیدار با خانواده شهدا،برگزاری نشست های پیشگیری از طلاق،یادواره های شهدا،مراسم احلی من العسل،غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و مسابقات مختلف قرآنی و ورزشی از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

,

ابراهیمی تصریح کرد: آنچه که امروز ما داریم به برکت خون مطهر شهدا، هوشیاری نیروهای مسلح، تجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس و در سایه فداکاری ملتی بزرگ است.

,

وی ادامه داد: امروز روحیه شهادت طلبی، کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده و با گوشت و خون مردم و به ویژه جوانان غیرتمند این مرز و بوم و حتی فراتر از مرزهای کشور عجین شده است.

,

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت بزرگ ایران است گفت: مسئولان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا بتوانیم به نحوی شایسته، دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید و ایثارگر دوران دفاع مقدس است را به اطلاع عموم به خصوص نسل جوان برسانیم.

,

وی با تأکید بر این که برنامه های هفته دفاع مقدس باید باشکوه برگزار شود گفت: شهدا، هستی و جان خود را برای عزت و سربلندی کشور هدیه کردند تا امروز ما با عزت و اقتدار در این اقیانوس متلاطم، حرفی برای گفتن داشته باشیم، پس باید با یک برنامه ریزی خوب این ایام را به نحو شایسته برگزار کنیم.

,

*هفته دفاع مقدس سند افتخار، آبرو، عزت و سربلندی ملت همیشه درصحنه ایران است

, *هفته دفاع مقدس سند افتخار، آبرو، عزت و سربلندی ملت همیشه درصحنه ایران است, *هفته دفاع مقدس سند افتخار، آبرو، عزت و سربلندی ملت همیشه درصحنه ایران است,

 ابراهیمی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس سند افتخار، آبرو، عزت و سربلندی ملت همیشه درصحنه ایران است، اظهار داشت: تا پیش از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ما را مردمان عهدنامه گلستان و ترکمنچای می‌شناختند اما پس از دفاع مقدس، مردم جهان به ملت قهرمان ایران شناخت بهتری پیدا کردند.

,

وی همه‌گیر شدن و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت را از ارزش‌های مهم دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: خودباوری، اعتماد به جوانان، ازخودگذشتگی، در خط ولایت بودن، مدیریت جهادی، استفاده حداکثری از حداقل امکانات از ارزش‌های دفاع مقدس است که پیشرفت و امنیت امروز ما مرهون دفاع مقدس است.

,

ابراهیمی با تأکید بر اینکه بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان در حاضر توجه و اطاعت از فرامین و دستورات مقام معظم رهبری و داشتن بصیرت کامل است، گفت: باید توطئه‌های دشمنان را شناخته و به‌تناسب توطئه دشمنان آمادگی داشته باشیم تا فتنه‌های امروز را به جوانان خود بشناسانیم.

,

وی در پایان سخنان خود یادآوری کرد: البته نباید گرامیداشت دفاع مقدس را فقط در یک هفته خلاصه شود بلکه همیشه و در همه حال باید جانفشانی و ایثارگری رزمندگان را فراموش نکرد و این امر را به نسل های بعدی نیز انتقال داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه