اخبار داغ

رئیس مجمع شیرخوارگان حسینی آذربایجان‌غربی:

میزبانی ۵۲ نقطه در آذربایجان غربی از همایش شیرخوارگان حسینی

میزبانی ۵۲ نقطه در آذربایجان غربی از همایش شیرخوارگان حسینی
رئیس مجمع شیرخوارگان حسینی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی در ۴ هزار و ۵۰۰ نقطه جهان برگزار می شود، گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی در ۵۲ نقطه آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در گفت و گو با اروم نیوز، گفت: باتوجه به استقبال پرشور مردم در سال های گذشته از مراسم شیرخوارگان حسینی امسال مراکز برگزار کننده مراسم شیر خوارگان حسینی در سطح استان افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی افزود: مراسم شیرخوارگان حسینی در اولین روز محرم، اولین جمعه محرم و اولین روز هفته دفاع مقدس در ۴ هزار و ۵۰۰ نقطه دنیا، ۴۱کشور، ۵۲نقطه آذربایجان غربی و ۲۳ نقطه مرکز ارومیه راس ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.

,

رئیس مجمع شیرخوارگان حسینی آذربایجان‌غربی، اذعان داشت: در مراسم شیرخوارگان سال گذشته تعداد ۱۰ هزار بسته فرهنگی در بین خانواده های شرکت کننده در مراسم به صورت رایگان توزیع شد که امسال این تعداد به ۱۵ هزار بسته افزایش یافته است.

,

شجاع زاده تصریح کرد: تمامی بسته های فرهنگی در مساجد و حسینیه های سراسر استان توزیع شده و آماده ارائه به خانواده ها می باشد و هزینه آماده سازی هر بسته برای مجمع شیرخوارگان ۲۵ هزار ریال است .

,

وی افزود: طی روزهای آینده خادمین خواهر مجمع شیرخوارگان حسینی از کودکان زیر ۳ سال بستری در درمانگاه های اطفال عیادت کرده و بسته های فرهنگی را به هر کدام از آن ها اهدا خواهند کرد.

,

رییس مجمع شیر خوارگان حسینی آذربایجان غربی، در خصوص نحوه کمک‌رسانی مردمی به مجمع شیرخوارگان حسینی به‌منظور برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌ها، بیان داشت: شماره حساب ۰۱۰۵۷۳۰۲۵۴۰۰۸ نزد بانک ملی به نام هیات جونان بنی هاشم در اختیار خیرین و عموم مردم قرار دارد تا به این ترتیب کمک‌های خود را به این مجمع برسانند.

,

وی، در پایان اظهار داشت: طبق هماهنگی های به عمل آمده مراسم شیرخوارگان حسینی در شهرهای اهل تسنن همچون پیرانشهر و مهاباد برگزار خواهد شد که امیدواریم مردم این شهر استقبال خوبی از این مراسم داشته باشند .

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه