اخبار داغ

دستگیری ۱۰ سارق با ۱۴ فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری

دستگیری ۱۰ سارق با ۱۴ فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری
ماموران فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰سارق را با ۱۴ فقره سرقت، در استان دستگیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت، داخل خودرو، احشام، قطعات خودرو، کیف قاپی، منزل و اماکن خصوصی رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، کوهرنگ، سامان، کیار، لردگان، بن و اردل با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه های سرقت موفق شدند ۱۰ سارق را دستگیر کنند.

بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به ۱۴ فقره سرقت موتورسیکلت، داخل خودرو، احشام ،قطعات خودرو، کیف قاپی، منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند که متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

زنده کردن خاطرات دفاع مقدس اقدامی ارزشمند و ماندگار است

سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در مراسم صبحگاه عمومی کارکنان فرماندهی انتظامی استان با اشاره به فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم انتظامی گفت: معظم له نقشه راه ناجا را به زیبائی ترسیم فرمودند و سه مؤلفه توکل به خدا، ارتباط صمیمی با آحاد مردم و اجرای قاطعانه قانون رابرای ناجا ضروری بیان کردند.

وی اجرای دقیق محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب را از راهبردهای مهم نیروی انتظامی در آینده ارزیابی کرد و گفت: حمایت های بی شائبه رهبری عظیم الشان ازنیروی انتظامی پشتوانه ای عظیم در اجرای مآموریت های محوله است و فرزندان ملت در راه تثبیت امنیت مردم همانند گذشته و بلکه با روحیه ای مضاعف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

سردار غلامزاده عملکرد 6 ماهه گذشته نیروی انتظامی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: موفقیت های چشم گیر کارکنان انتظامی استان در حوزه های پیشگیری و کاهش جرائم امنیت هرچه بیشتر را برای مردم شهید پرور استان به ارمغان آورده است.

فرمانده انتظامی استان حضور هدفمند و برنامه ریزی شده پلیس را در سطح جامعه عاملی مهم در پیشگیری از جرائم برشمرد و بیان کرد: ما باید به گونه ای در اجرای ماموریت ها برنامه ریزی کنیم که با استفاده از ظرفیت های موجود حداکثر بهره وری را در کاهش و پیشگیری از جرائم داشته باشیم.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس با تاکید بر مشارکت حداکثری فرماندهی انتظامی استان در اجرای برنامه های فرهنگی این ایام گفت: زنده کردن خاطرات دفاع مقدس و نهادینه کردن این فرهنگ غنی بین مردم به ویژه جوانان کاری بسیار ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

در پایان این مراسم به ۱۹نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی استان به لحاظ جدیت در امورات محوله و حسن انجام وظیفه در حوزه های مبارزه با مواد مخدر و امنیت عمومی توسط سردار"غلامزاده" لوح تقدیر، پاداش نقدی و ارشدیت اهداء شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, زنده کردن خاطرات دفاع مقدس اقدامی ارزشمند و ماندگار است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه