اخبار داغ

بسیجیان گروه های جهادی به کمک نخلکاران ریگ ملک شتافتند

بسیجیان گروه های جهادی به کمک نخلکاران ریگ ملک شتافتند
هشتاد نفر در قالب 6 گروه جهادی به یاری خانواده های کم توان بخش ریگ ملک میرجاوه شتافتند و در امر جمع آوری محصول خرما و بسته بندی خرما به آنها کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستانی میرجاوه در گفت وگو با خبرنگار لادیز اظهار کرد: امسال 7 مدرسه با همکاری 200 دانش آموز بسیجی(2000نفر روز کار) یک مدرسه تعمیر میز و نیمکت و شش مدرسه رنگ آمیزیبه همت معاونت بسیج سازندگی سپاه شهرستانی میرجاوه و آموزش و پرورش شهرستان و حوزه بسیج دانش آموزی شهید کفاش سپاه میرجاوه انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز ,

سرهنگ موسی جهانتیغ افزود: برگزاری 240نفرساعت آموزش کلاس تقویتی برای دانش آموزان با همکاری  بسیج سازندگی و بسیج فرهنگیان، برگزاری کلاس های آموزش مشاغل خانگی برای  16 نفر بسیجی با همکاری فنی و حرفه ای و بسیج سازندگی سپاه شهرستان، همکاری در برگزاری جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری با کمیته امداد، توزیع بسته های حمایتی، لایروبی قنوات از جمله فعالیت های بسیج سازندگی در سال جاریست و  در ادامه برنامه ریزی شده است تا با همکاری قرارگاه شهید میرحسینی و  بسیج سازندگی سپاه میرجاوه 72 منزل خانواده محروم تعمیر و مرمت شود.

,

وی خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و معرفی افراد جویای کار جهت گرفتن وام به بانک، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی طرح های پرورش شتر، گاو، صنایع دستی از جمله برنامه هاییست که در دستور کار بسیج سازندگی قرار دارد.

,

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی به دنبال این است که فرهنگ خدمت رسانی را در بین آحاد مختلف جامعه نهادینه کند و از ظرفیت های موجود استفاده کرده و خدمات رایگان به مردم ارائه کند.

,










انتهای پیام/

,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه