اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان:

گردشگری از پردرآمدترین صنایع دنیا در شرایط کنونی است

گردشگری از پردرآمدترین صنایع دنیا در شرایط کنونی است
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: گردشگری از پردرآمدترین صنایع دنیا در شرایط کنونی است و کوچک ترین میزبانی نامناسب آن را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، حضرتی‌ها در مراسم تجلیل از فعالان، سرمایه گذاران و پیشکسوتان صنعت گردشگری استان اظهار کرد: گردشگری از پردرآمدترین صنایع دنیا در شرایط کنونی است و این صنعت به سرعت می‌تواند رونق بگیرد اما کوچک ترین میزبانی نامناسب آن را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین تصریح کرد: صنعت گردشگری بسیار ظریف و حساس است و گاهی بی توجهی به یک مسافر و یا گردشگر می‌تواند اقتصاد فعالان این بخش را دچار بحران کند لذا حتی یک نفر هم می تواند سرنوشت یک هتل، مرکز اقامتی و یا مجتمع بین راهی را تغییر دهد.

,

این مسوول خاطرنشان کرد: با افزایش تاسیسات گردشگری در کشورمان در سالهای اخیر شاهد تغییر رویکرد مسوولان به این صنعت مهم هستیم.

,

حضرتی ها به جوان بودن فعالان در این حوزه اشاره و آن را نشانه پویایی این صنعت بیان کرد و افزود: امروز اگر بخواهیم صنعت گردشگری در کشور رونق بگیرد باید منابع انسانی و فعالان ما با آداب و مهارت های این صنعت آشنا شوند و ابزارهای روز آمد را به کار گیریم تا از فرآیند اقتصادی آن نیز بهره مند شویم.

,

فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار قزوین هم در این مراسم برضرورت توسعه پایدار و حمایت از صنعت گردشگری تاکید کرد و گفت: این صنعت در ایران نوپاست اما نقش آن در رونق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی را نمی توان انکار کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه