اخبار داغ

فرصت تاریخ سازی برای خوزستانی‌ها در جام حذفی فوتبال

فرصت تاریخ سازی برای خوزستانی‌ها در جام حذفی فوتبال
با مشخص شدن نتیجه دور قبلی مسابقات جام حذفی، این بار فرصت تاریخ سازی برای تیم‌های خوزستانی حاضر در یک هشتم نهایی جام حذفی به وجود آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، با مشخص شدن نتیجه دور قبلی مسابقات جام حذفی، این بار فرصت تاریخ سازی برای تیم‌های خوزستانی حاضر در یک هشتم نهایی جام حذفی به وجود آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

به غیر از تیم نفت مسجدسلیمان که باید در خانه میزبان گسترش فولاد تبریز باشد، نتایج رقابت سایر تیم‌های خوزستانی مشخص شده است. نفت مسجدسلیمان در صورتی که بتواند در ورزشگاه خانگی خود از سد گسترش فولاد تبریز بگذرد، در مرحله یک هشتم نهایی در تهران میهمان استقلال تهران خواهد بود.

,

نگاهی به جدول رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی نشان می‌دهد که استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز تیم‌های بحران زده لیگ برتر هستند و با 4 امتیاز از 6 بازی در رده‌های پانزدهم و شانزدهم هستند در صورتی که نفت مسجدسلیمان با 12 امتیاز از 4 بازی خود در صدر جدول رقابت‌های لیگ آزادگان قرار دارد.

,

جدول رقابت‌های جام حذفی به گونه‌ای است که تیم‌های پرسپولیس تهران، نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان، گسترش فولاد تبریز، استقلال تهران، صنعت نفت آبادان، اکسین البرز، سیاه جامگان و فجرسپاسی شیراز در یک سوی جدول قرار دارند.

,

صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی میزان اکسین البرز است و اگر بتواند از سد این تیم بگذرد باید به مصاف برنده رقابت سیاه جامگان مشهد و فجرسپاسی شیراز برود و به نظر می‌رسد تا مرحله نیمه نهایی کار سختی در پیش رو ندارد.

,

در نیمه دوم جدول، استقلال، تنها تیم خوزستانی حاضر در جام حذفی است که تیم‌های خونه به خونه، تراکتورسازی، ایرانجوان بوشهر، بادران، گل ابریشم، داماش و ملوان حضور دارند.

,

استقلال خوزستان پس از پیروزی در برابر میعاد مغان اردبیل باید به مصاف تیم دسته دومی گل ابریشم برود و در صورت پیروزی در برابر این تیم باید به مصاف برنده دیدار ملوان و داماش برود. تنها تیم قدر در این سوی جدول تراکتورسازی است که تا شاگردان ویسی تا مرحله نیمه نهایی با این تیم رقابت نمی‌کنند.

,

با توجه به چینش جدول و وضعیت تیم‌های لیگ برتری، اگر تیم‌های خوزستان بتوانند برنامه ریزی دقیقی برای رقابت‌های لیگ جام حذفی داشته باشند، با استفاده از ترکیب چرخشی می‌توانند بازیکنان خود را آماده رقابت نگه دارند و در این رقابت‌ها نتیجه لازم را کسب کنند.

,

گرچه استقلال خوزستان این روزها وضعیت مناسبی ندارد اما به تعبیر عبدالله ویسی آیا می‌تواند پس از شکست سنگین در برابر ذوب آهن اصفهان خود را بالا بکشد و روحیه خود را برای حضور در رقابت‌های جام حذفی بازیابی کند؟ صنعت نفت آبادان هم نگاه ویژه‌ای به جام حذفی نداشته است و حالا باید منتظر ماند که نگاه فراز کمالوند پس از شرایط به وجود امده تغییر می‌کند یا خیر.

,

محمود فکری و شاگردانش در نفت مسجدسلیمان این روزها روند خوبی در لیگ آزادگان دارند اما آیا می‌توانند این وضعیت خوب را در نیمه سخت جدول جام حذفی ادامه دهند یا خیر، جای تأمل دارد اما فوتبال بازی غیر قابل پیش بینی است و خوزستانی‌ها می‌توانند با یک برنامه ریزی صحیح و حساب شده تاریخ سازی کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه