اخبار داغ

یک نماینده مجلس مطرح کرد؛

رفتارهای آمریکا درهیچ مکتب سیاسی قابل توجیه نیست/ زمزمه های تحریم فروش هواپیما به ایران دزدی آشکار است

رفتارهای آمریکا درهیچ مکتب سیاسی قابل توجیه نیست/ زمزمه های تحریم فروش هواپیما به ایران دزدی آشکار است
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت جدید در آمریکا بی آبرویی و بی نظمی در این کشور ایجاد کرده که این رفتارها در هیچ مکتب سیاسی قابل توجیه نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین امیری خامکانی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در واکنش تحریم های جدید هواپیمایی علیه ایران گفت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند، بی اعتمادی نسبت به آمریکا همیشه بوده و هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

نماینده مردم زرند و کوهبنان تصریح کرد: دولت جدید در آمریکا بی آبرویی و بی نظمی در این کشور ایجاد کرده که این رفتارها در هیچ مکتب سیاسی قابل توجیه نیست.

,

وی عنوان کرد: ملتی که خود را متمدن می دانند و در دنیا خود را به عنوان کشوری که داعیه حاکمیت بر دنیا دارد، مطرح می کند، با چنین ادبیات سیاسی و اینگونه رفتارهای حکومتی، کار به جایی رسیده که صدای کشورهای اروپایی هم درآمده و با حالت تمسخر به این دولت نگاه می کنند.

,

امیری خامکانی با بیان اینکه آمریکا باید برای خود فکری کند، اظهار داشت: رفتاری که اخیرا غرب در خصوص برجام از خود نشان می دهد وگفتمانی که شروع کرده، همان بحث بی اعتمادی به کشوری مثل آمریکاست؛ این امر بی تعهدی دولت جدید را می رساند که حتی تصمیمات دولت های قبل را نادیده می گیرد و نوعی ناپایداری در سیاست و رفتار تصمیمات حاکمیت آمریکا را نشان می دهد.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خوشبختانه ثابت شده اتحادی که قبل از برجام حول آمریکا شکل گرفته بود، دیگر اتفاق نمی افتد؛ طی چند ماهی که دولت جدید آمریکا علیه برجام کار می کند، اکثر کشورهای اروپایی حتی آلمان و اتحادیه اروپا مخالف آن هستند.

,

وی بیان کرد: رفت وآمد هیئت های مختلف به ایران و صحبت هایی که با مسئولین وزارت خارجه کشورهای اروپایی داشتیم و مخالفت آنها در خصوص رفتار آمریکا نسبت به برجام، نشان می دهد آن اتحاد گذشته شکل نخواهد گرفت و دولت آمریکا شکست خواهد خورد.

,

امیری خامکانی در واکنش به زمزمه هایی که در خصوص فروش هواپیما مطرح می شود، اذعان داشت: این نوعی دزدی آشکار است که کشوری قراردادی ببند و پیش پرداخت دریافت کند اما چنین زمزمه هایی داشته باشد و قطعا سازمان های بین المللی و جمهوری اسلامی ایران مواضع قاطی خواهند داشت.

,

نماینده مردم زرند و کوهبنان خاطرنشان کرد: سازمان های بین المللی این حرکت را دزدی آشکار می دانند و نهادهای بین المللی مربوطه آن را محکوم خواهند کرد؛ دولت جمهوری اسلامی نیز حتما در برابر چنین رفتاری محکم خواهد ایستاد و قطعا اجازه نمی دهیم این دزدی آشکار اتفاق بیفتد و در قرارداد بسته شده دست ببرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه